miercuri, iunie 21, 2006

Stare de spirit

Incerc de vreo 2-3 zile sa ma prind ce e aia "stare de spirit". Adica ce e? Care e treaba cu "te trezesti cu fata la cearceaf"? Cum se poate influenta o stare de spirit? Cum se poate construi o stare de spirit? E ceva ce se educa? Sau e un dat, pur si simplu e felul in care te trezesti intr-o zi?

De ce ne "prost dispunem"? Ce e aia? Cum adica "dispozitie"? Sunt intr-o dispozitie generoasa, ia d-aci 10 lei si ia-ti un corn.

Dispozitia e un fel de "chestie". Cand nu avem explicatii pentru ceva, e sigur legat de "dispozitie". Vreau sa par mai interesanta, atunci imi stric dispozitia, sunt o artista, sunt trista, m-a lovit bomba, implicit par mai misterioasa.

Unde e, domnule, butonul ala de schimbat dispozitii? Probabil e ca la diapozitive. Pac, schimbam slide-ul. Viata noastra se desfasoara in power point. Slide-uri, slide-uri, template-uri...

Nu stiu, caldura imi da asa o... dispozitie de tot kktul....

2 comentarii:

brand new friend spunea...

as vrea o stare de spirit. asa - sa ma comenteze lumea doar de la starea de spirit. asta face starea de spirit - influenteaza alte stari de spirit. e un sindrom interesant. te-ai feri de starile tale de spirit, ai putea, dar daca te feresti - nu mai poti sa le influentezi pe cele din jurul tau. si vreeeeeem sa la influentam, sa se vada ca noi am fost, nu?

albeenah spunea...

nush ce sa zic...dar stiu doar ca daca incepe ziua prost..si constientizez asta ...pei numai asha imi merge...Daca incep cu un ghinion...pierd troleul...arde casa...pierd pitchul la serviciu...ma rog..ideea e k o sa am o zi interesanta incercand doar sa ghicesc "wtf could go wrong next?"...deci la mine DA...o stare de spirit proasta...imi influentzeaza ziua...la modul ca se va mentine proasta...labila orikum sunt ;)