duminică, noiembrie 12, 2006

And...action!


Am vazut copii la 9 dimineata care parca aveau perfuzii cu redbull atasate...Am vazut personaje cu nume de telenovela, prea multe ca sa fie enumerate, mi-am imaginat cum ar fi sa intre o trupa de mariatchi in supermarketul angst din Tei, exact in momentul in care un tip striga ca descreierat :"linisteeeee!! linisteee!!".


M-am uitat "ca broasca la inundatie" la unul din actori care zguduia - la inceput timid, dupa care chiar cu dusmanie - un automat de cafea, ca sa spuna apoi senin, ca dupa o supradoza de prozac, geniala replica "miercuri... joi...", si mi-am imaginat cum ar fi sa zbiere din senin isteric: "MAAAARTI!! MAAARTI!!".


Am ajuns in zona aia in care gucci-"rush" se transforma in "cu cirese" (asemanarea, din cate puteti vedea este absolut socanta), in care o geaca pe canapea seamana cu "unu' care a mierlit-o". Si atunci cand o bijuterie arata ca "un device" si incepi sa-ti imaginezi cum ar fi sa exista sutiene cu raft, deja e timpul sa te duci sa dormi. Sau nu :)

Niciun comentariu: