joi, ianuarie 18, 2007

LISTA NEAGRA

Fac o lista de lucruri naspa. Un top. Asa, mai spre inceputul anului, in speranta ca vorba aia cu "cele rele sa se spele" sa se adevereasca...

Si iata cele 3 nominalizari ale mele:

1. Stomatologul. Caz controversat. Eu am o fobie legata de dentisti, exact cum au unii oameni (evident) alte fobii. Dificultati de respiratie, atac de panica, tacam complet.

2. Trezitul dimineata. Daca n-as sti in ce hal mor si ma nasc din nou cand vine vorba de dentist, as zice ca asta e raul suprem pe lume. Functioneaza ca mahmureala, dar e mult mai neplacut. Adica - cum naiba poti sa te simti atat de rau dupa ceva atat de bun ca somnul? E crunt. Imi pun tot felul de mesaje pe alarma telefonului : "nu ai bani de taxi!", "cafeaua o sa te faca bine!", "somn sau concediere"... si tot nu functioneaza. Niciodata nu functioneaza. Sunt profund nefericita pe tema asta.

3. Ca ziceam mai devreme, Mahmureala. Aici nu cred ca e nevoie sa dezvolt...



Astept provincia, pentru completarea listei.

8 comentarii:

runbaby spunea...

melcii. don't ask. top of my list.

Sahara Penguin spunea...

Aha. Exact cum ziceam eu de stomatolog :p

Sahara Penguin spunea...

Rectificare. Broken heart- asta e no 1 :)

Monica JITARIUC spunea...

ca fapt divers, citeam undeva ca cea mai mare rata de sinucidere dintre toate profesiile se manifesta la stomatologi care au de-a face cu oameni cu atacuri de panica, teama si care nu vor sa ii vada (adica au de-a face cu noi :))

Sahara Penguin spunea...

hihi... that's what I call a revenge...

palomyta spunea...

Exact asa fac si eu dimineata dar intotdeauna e degeaba. Ma trezesc atunci cand am eu senzatia ca ajung la fix daca ma ridic din pat si intotdeauna e mai tarziu decat imi imaginam.

Imi place mult blogul tau. Te adaug la blogroll.

Sahara Penguin spunea...

Ok, you're in too! :)

Madeinbukarest spunea...

gandacii in general si gandacii aia negri, imensi, de canal care ies la promenada pe strazile minunatului oras cum da o raza de caldura si de intuneric in mod special ... iu iu iu!

i go something like this only much worse: http://www.dob.ro/TV/76/Crainic-gay-vede-gandac,-fataaaa