nu dam cu parul. nu se face asa in industrie! (asta e citat) din spoturile kit kat de pana acum eu intelesesem ca "have a break have a kit kat" se refera la have a crazy break. dar - nu sunt baiatul cu castile - sa nu ascult muzica in metrou chiar ar fi o nebunie. asa ca merge!!!
Mda. E adevarat ca in noile campanii, se merge pe "uplifting break" - vezi Butcher.
Dar exista si reclame (lock ness) care se refera la a lua o pauza...si atat. De fapt, mesajul brandului este IA O PAUZA DIN ORICE AI FACE. Si cum era vorba de metrou...:)
4 comentarii:
nu dam cu parul. nu se face asa in industrie! (asta e citat)
din spoturile kit kat de pana acum eu intelesesem ca "have a break have a kit kat" se refera la have a crazy break. dar - nu sunt baiatul cu castile - sa nu ascult muzica in metrou chiar ar fi o nebunie. asa ca merge!!!
Mda. E adevarat ca in noile campanii, se merge pe "uplifting break" - vezi Butcher.
Dar exista si reclame (lock ness) care se refera la a lua o pauza...si atat. De fapt, mesajul brandului este IA O PAUZA DIN ORICE AI FACE. Si cum era vorba de metrou...:)
Nu pot da cu parul. Ca la mine pe blog, sunt constructiv:
ar putea fi scurtate mesajele - chiar daca metroul iti permite o expunere indelungata.
aham .. pai asa it makes sence. good to know!
Trimiteți un comentariu