miercuri, august 29, 2007

Nostalgic

Si imi amintesc cum era cand eram mica. Si imi amintesc cum eram. Si stiu exact cum eram, la dracu' parca acu' 4-5 ani te jucai cu mintea mea, si eu iti plangeam noaptea pe trepte... si la dracu', parca acum 2-3 ani ne certam nebuneste pe undeva prin Rahova... si tot atunci am mers tot drumul plangand cu taximetristul ala (nu, nu taximetristul George din Brasov- aia e alta poveste, pentru alta seara) si i-am plans tot drumul, si nu stia daca sa ma duca la urgente sau acasa...


Si parca acum vreo 3 ani imi spargeai usa cu sentimente de bunavointa, si parca tot atunci ti-am aruncat periuta de dinti pe geam...




Si parca acum 2 ani ma intrebai de sanatate si de pisica... ma intreb daca-s 2 sau 5... cred ca mai degraba 7... Am ajuns sa-mi masor batranetea in functie de tine. Sau de voi. Totuna.


5 comentarii:

runbaby spunea...

fetita cu batranetea, cati ani aveti matale :)?

Sahara Penguin spunea...

Eheei, fata mosului...

Batranetea aia nu are neaparat sens matematic... :(

moi non plus spunea...

cum sa faci o melodie: "life is unfair,kill yourself or get over it"???????..eu vreau o melodie:"da-ma frate cu capul de pereti poate imi revin"..mda...e de la varsta,vorba ta..

Anti spunea...

m-a cam zgariat gheara de pinguin printre coaste cand am citit postul, uitarea ii va veni de hac batranetii de care vorbesti, bon courage

Sahara Penguin spunea...

pai uitarea a intervenit deja. Doar ca imi mai aduc aminte fragmente din "ei" cateodata...