luni, decembrie 22, 2008

Acum stiu adevarul

Diana ameninta de la o vreme ca o termina cu blogul. Aparent, are probleme cu viata asta virtuala. Dar eu am aflat adevarul. In seara asta am aflat ce secret teribil ascunde si ce lucruri o impiedica sa bloguiasca. IT IS THE FICUS.

In exclusivitate, mai jos, adevarul gol-golut. Daca patesc ceva, razbunati-ma:



diana: auzi, sunt nebuna daca-ti spun ca ficusul meu sa misca?

eu: cum adica?

diana: adica stateam cu lumina stinsa si s-a miscat de 2 ori, am zis ca a trecut tata pe langa el si probabil l-a sucit intr-un fel

eu: si cum ai vazut tu ca s-a miscat?

diana: dar am aprins lumina si ma uit la el...si zici ca mai bate asa vantu'

eu: hai, frate
eu: it's a plant

diana: deci pe intuneric n-am vazut, evident, dar s-a auzit

eu: poate e un pic de curent
eu: ce s-a auzit? ficusul?

diana : n-are de unde teoretic
diana: da ma..e mai mare asa

eu: aha....poate se intinde si el... na...

diana : deci o iau razna...s-a mai miscat un pic
diana: cum sa se intinda mah?

eu: in fine, orice ai face, nu te uita la filme de groaza in seara asta

diana: ca nu se lasa ca sa zici ca nu mai rezista si se lasa de la frunze
diana: se misca lin in sus si-n jos

eu: filmeaza-l, eu stiu?? demasca-l!

diana: mi-e frica sa mai sting lumina
diana : s-a linistit
diana: bai...asta se misca cu totu'
diana: ma duc sa-i chem pe-ai mei sa-l ia naiba de aici c-o iau razna

eu: haide maa... IT IS A FICUS. FIFI. FIFI IS GOOD.

diana: pai se misca CU TOTUL....adica nu e de la vant sau ceva, ca si daca-l scot afara nu se misca asa tare

eu: cu tot cu ghiveci??

diana : hahah. nu
diana: doar el, ficusul se balangane asa

eu: cred ca vrea sa fuga.ce i-ai facut? marturiseste...

diana: bai...scuze ca te stresez cu absurditati, dar inghet aici de frica si nu prea am cui sa povestesc ca mi se falfaie ficusul...

eu: bai, cred...eu am patit o singura data asta, si chiar eram singura in casa. Si nu era un ficus, era furtunul de la aspirator

diana : il pandesc acum, sa ma prind care-i cauza

eu: si de fapt era un soarice

diana : da, parca am citit pe blog
diana : al dracu cand ma uit la el nu se misca deloc
eu: ))

3 comentarii:

Anonim spunea...

pfff...ficusul meu este la munca...iar de cand m-am mutat cu biroul mai departe de el nu s-a miscat deloc sa vina la mine...mda...cred ca de-al dracu,caci i-am ranit sentimentele :)))))

Robocunt spunea...

plantele se mai misca in casa, iarna, si din cauza caldurii degajate de calorifere/ radiatoare whatever, care creeaza curenti ascendenti. asa m-am trezit si eu intr-o dimineata si mi-am vazut plantele din geam miscandu-se de-am crezut ca e cutremur :))

Anonim spunea...

ha! deci sunt sănătoasă, da? deci planta mea e nebună!