luni, februarie 16, 2009

Clocesc. Si atat.

Clocesc de cateva zile un subiect bun de aruncat aici. Nu prea-mi iese. Ma uit la psycho 2 pe antena 1, asta dupa ce am vazut "Papusile rusesti" pe tvr1 (ceea ce ma face sa vreau sa vad si "l'Auberge espagnole").

Am reusit sa dau gata o cutie de Toffifee azi (luata de fapt pentru a-i astepta pe ai mei cum se cuvine :) ). Am dat si pe la mall facandu-mi datoria de duminica, sa vad un film caldut cu Tom Cruise. Am reusit sa ma mai minunez putin de fauna si flora mall-esciana, niciodata nu e suficient, fenomenul ma surprinde de fiecare data.

Am dormit, in sfarsit am dormit in weekend-ul asta. Mult, mult de tot. Si bine.

Am incetat sa folosesc locul asta drept arma (cred). Cel putin pentru moment. Imi vine cateodata sa deschid fereastra si s-o folosesc din nou pentru a spune tot ce nu-mi vine sa spun si pentru a trage de ureche pe toti cei pe care nu-mi vine sa-i trag de ureche. Apoi imi amintesc de momentul in care am incetat sa fac chestia asta si zambesc. Asa ca nu... nu revin la obiceiurile proaste. Am folosit perioada asta drept prilej de a ma imprieteni mai mult cu mine si uite ca e bine. Si vreau sa ramana asa.

Gata, lume, ma arunc sa citesc ceva. Revin cu detalii picante si subiecte mai interesante de atat (sper).

9 comentarii:

CriSSa spunea...

incerc si eu sa nu-mi mai vars nervii pe blog..sau pe oricine altcineva...dar daca nu-i mai vars, ce sa fac cu ei? :|

Madeinbukarest spunea...

O cutie INTREAGA?!?!?! Ai maaaaaah! Eu m-am lasat (de azi) de la a-mi trai viata la o asemenea intensitate a zaharului in sange :D. Sa vedem ce-o iesi ...

Sahara Penguin spunea...

Da, si eu ma las mereu (tot de azi). Dar na.. era acolo. N-am dat-o gata pe toata odata, cred ca iti dai seama. Dar in 12 ore... am reusit, na...

Madeinbukarest spunea...

pai in 12 ore nu e toata odata :P! toata odata e pi loc, in timp ce te uiti la un tom cruise pe Acasa TV si rontzai mecanic si de-odata intinzi mana sa mai dezlipesti o bomboana si constati ca nu mai e nici una ...

asta inseamna toata odata ;)!

Rareș spunea...

Am făcut un ou de aluminiu pe care l-am încălzit și l-am trimis unor copii orfani. Încălzește și acum.

Sahara Penguin spunea...

Pai si mie cand imi faci o dracie d-asta? :) Daca tot stii cum.

Anonim spunea...

clocitul e un act creativ ;) adica tii la caldurica ceva care va fi viu si frumos si va face piu-piu :) sau va face valva (o idee, de exemplu)

Sahara Penguin spunea...

Me likes "piu-piu" :) :D.

Sahara Penguin spunea...

@pushthebutton inca astept oul ala, sa stii! Macar sa am ce sa clocesc... :p