vineri, mai 05, 2006

Ce facem diseara?

Va suna cunoscut? Se aude vreun zgomot de clopotel? Faza asta cu "ce facem diseara" m-a urmarit toata studentia. Era ca o obsesie. "Unde iesim? Unde cheltuim banii in seara asta? Pe cine mai imbogatim?".
A trecut studentia, si intrebarea s-a modificat oarecum, devenind acum "unde iesim in weekend?". Unde ne spargem capetele, unde aruncam cu averile? Esenta este, deci, aceeasi. Si ma gandeam astazi, in timp ce ma intrebam - EVIDENT - ce fac diseara, ce ma determina sa imi doresc atat de tare sa ies intr-un club vinerea seara. Bun, de distrat sunt sanse destul de mici, a trecut vremea party-animalului din mine. De cele mai multe ori stau si ma uit la oameni. Asta in timp ce cheltuiesc bani. Multi bani. Atunci? De ce o fac? Ma imbogateste spiritual in vreun fel? Da, dar intr-o masura mult prea mica pentru a justifica cheltuiala... Pana la urma, singura explicatie pertinenita pentru comportamentul meu este aia ca sunt prea plictisita cu existenta mea, si in loc sa fac ceva concret pentru a o modifica in vreun sens, mi se pare mult mai comod sa ma las la mana destinului. Sa dau curs senzatiei aleia ca "daca nu ies o sa ratez ceva". Pic in capcana impresiei ca e ceva acolo dupa usa aia, si ca daca nu ma duc sa ma uit, n-o sa aflu niciodata ce era.
In 99% din cazuri in spatele usii nu e decat o taxa pe alcool si tigari. Dar ne supunem cu totii ca niste animalute bine dresate de societate, si ne uitam. Si asa mai trece o noapte...

4 comentarii:

brand new friend spunea...

ce-ar fi daca am putea sa intuim perfect momentele cand o anume alegere luata ne poate schimba viata de zi cu zi mai mult decat am reusi sa o facem noi insine expunandu-ne idiotic in fiecare zi "sansei", in care ne punem orbeste toate sperantele?
Daca in momentul respectiv am putea sta, cum stai la malul marii, singuri, fara nici un zgomot in afara de cel de la rostogolirea ramasitelor de val pe nisipul ud, si am putea sa vedem ce optiuni avem cu adevarat, la fel de clar cum le vedem sub influenta alcoolului pe cele doua - urmatorul pahar - rau; acasa - bine.
Am fi dezamagiti dupa ce ne-am alege constient si in mod real ceea ce ne dorim?

albeenah spunea...

mda..si'n plus ..in Bucuresti nu prea ai ce face frate! O ardem aiurea...k bani de plecat sau de facut ceva f. "high" nu avem...dar n-avem nici bani de "stat degeaba"...adika avem destui cat sa nu stam degeaba...mai bine o berica si o tzigarica...si'un eveniment cultural ici colo...cand am B24 la indemana...
Pe bune acuma...eu am incetat demult sa ma gandesc ca-mi ratez viata aiurea...e prea multa presiune sa ma gandesc in fiecare moment as putea face altceva decat fac, ceva mai maret, mai spiritual, ca exista "oportunitati la tot pasul" pe care eu le ratez!
...dar nu consider nici ca ma supun destinului...Experimentez cu viata...sau ea cu mine..ma rog...e un joc..ca intr-o relatie..cand sunt eu deasupra si ea dedesupt...cand invers! Momentan facem pauza una de alta...azi declar REMIZA!...Maine cine stie...asta-i tot farmecu'...k pana mori...exista maine ;P

Sahara Penguin spunea...

Aveti si voi dreptate... asa ca

CE NAIBA FACEM DISEARA??? :)

Andrei Tanase spunea...

zic ca intrebare este " ce facem dimineatza ? " :)) cum ne ridicam de pe masa pe care dormeam .. cum explicam bodyguardului ca nu dormeam rupti de bautura ci doar ne relaxam pentru o noua partida de sah imaginara si ca de fapt noi nu usntem beti suntem mai multe withney huston care il iubim :D ... cat despre viatza si cum trece sau nu raspunsulk e simplu: viatza cui ? :)) pe bune pentru ca ma gandesc ca si viata are viatza ei si cu siguranta si viata are aceleasi probleme ;) so .. viata cui ?!