marți, mai 30, 2006

De ce mi se intampla mie asta?!

Ma distreaza maxim vorba asta cu "de ce mie?". Eram azi in statia de autobuz si ma uitam la cele doua doamne/ tanti surori de 60 si ceva, cu palariute de pai, cu bijuterii, machiate, oarecum distinse, care stateau cu niste pancarte in maini si povesteau oamenilor din jur cum sunt otravite de oameni corupti care vor sa le scoata din casa lor nationalizata, aceiasi monstri care au omorat-o si pe "maicuta noastra perfect sanatoasa". Si in timp ce auzeam pomelnicul de generali, medici si alte somitati corupte, si de "gruparea infama din ministerul internelor" croita cu misiunea clara de a arunca in strada cele doua babute, stateam si ma gandeam :"Doamneee, cum dau peste toate chestiile astea? Oare ma cauta? Care e faza?". Si deodata imi dau seama ca nu-s singura in statie, si ca ceilalti oameni la fel de siderati de prezenta celor doua persoaje probabil au mai trecut prin experiente similare si se intreaba acelasi lucru. Sau... poate ca au creierele atat de sterilizate de viata incat nici nu mai reactioneaza la chestii de genul asta. Hm...Si totusi... cum naiba mi se intampla mie toate fazele astea??

3 comentarii:

Andrei Tanase spunea...

relax andrutza..chiar daca nu ne aflam in aceeasi statie in acelasi timp babutele au dat navala si in drumul meu sau cred ca mai corect eu in drumul lor..de fapt ele nu au nici o vina.. ele doar cred in extraterestri =)) ..stiu sunt dar ce bine imi sta :D

Madeinbukarest spunea...

1. erai prin statie pe la Iancului? de obicei cam ala e sectoru' lor :D

2. L'oreal - pt ca meritati :D

Over and out.

Sahara Penguin spunea...

Da, acolo eram :P Cred ca le-am mai vazut o data in Dorobanti, pe la Piata Charles de Gaulle...