miercuri, martie 07, 2007

Ce se-ntampla sa am in geanta, doctore?


Acum vreo luna cineva (nu spui cine, persoana importanta) de sex masculin trebuia sa scrie un articol despre "ce au ele in geanta". Asa ca m-am bagat si eu in esantion, si mi-am "spovedit" geanta din ziua respectiva.

Acum, in virtutea LeoShe + altele, vad ca - dupa "birou de blogger"- apare un nou val. Instinctul meu de turma nu ma-nseala, asa ca top si eu cu geanta mea.

Putem admira mai sus (de jos in sus):

- port-carduri (bancar, cel de asigurare medicala, Kenvelo, bancar2, Sensi blu, Help net, Ina Center, Cora - OOO, DA, le am pe toate)
- servetele de sters ochelarii
-port-fard
-telefon no1
-chei de la casa
-portofel
-carti de vizita(si alte chestii: carte de identitate, retete medicale, calendar, fotografii + o iconita cu Sf Haralambie pe care am luat-o de la un preot din metrou, desi nu-s o persoana religioasa - let's name it impulse buying)
-fond de ten
-mostra de parfum
- Advil
-indulcitor (stiu, stiu, e cancerigen, ca si dormitul cu telefonul pe perna, ca si tigarile etc etc etc)
- ochelari de soare (si husa lor dedesubt)
-pix (roller, de fapt, daca vreti exact specia; tot pe husa ochelarilor)
-mp4 player (intr-o husa de mobil)
- chestie roz de pus in (pe) cap
- geanta in sine.

In geanta mai e de obicei si telefonul no2, dar cu el am facut poza... asa ca.... :)


That was it for 2day. De obicei am chiar mai multe in geanta (de aia e si asa mare, ca sa pot cara multe), dar azi asta a fost recuzita.

Sa ne auzim!

Un comentariu:

moi non plus spunea...

Eu umblu cu rucsacul..incap mai multe..intr-o zi mi-am uitat ambele telefoane acasa si era atat de usor;).Ah si da,recunosc,port blankuri cu mine(CD si DVD) si agenda mea cea de toate zilele(laptopul rar il iau)..si sa nu uit..servetele multe si servetele umede..just in case:D