duminică, martie 11, 2007

Minunea de la geam



Vorbeam aseara cu o prietena. Imi povestea cum a dat cuiva sms sa-i spuna ca a vazut un copac inflorit. Intrebarea care a urmat a fost: "unde, la tine in suflet?", iar raspunsul: "nu, la Bucur Obor!" .

Si asa mi-am adus aminte cat de frumos m-am trezit vineri cand am intrat in bucatarie sa-mi fac cafeaua de toate zilele, si am vazut pomul din dreptul ferestrei de la bucatarie. Inmugurit.

Ati observat ce frumosi sunt copacii infloriti de anul asta?

3 comentarii:

albeenah spunea...

Da...chiar sunt...sper sa tina primavara asta cat mai mult si sa infloreasca tot...si in suflet si in afara ;)

Adinaaa spunea...

Da, am localizat postul. La tine era. Si totusi de ce copacul de la bucatarie si nu din alta parte? Asta inseamna ca petrecem mult timp in bucatarie? :))

Sahara Penguin spunea...

Nu, doar ca fix acolo e unu' d-asta de infloreste :) Eu chiar stau cam putin in bucatarie. Stau cam putin acasa, ce sa mai zic in bucatarie...