luni, iulie 09, 2007

Sa ne distram cu pinguinu'

Mintea mea este pe campi total de ceva vreme. Cu motiv sau fara, sunt pe campi de tot. Definitiv. Irevocabil. Cu doua stegulete galbene in maini asteapta venirea O.Z.N.-urilor. Mintea - care este.

Asa ca saptamana trecuta, cum am pus gheara pe salar, am zis sa platesc si eu factura la telefon. M-am dus la un masin din asta de da si ia bani, si m-am apucat sa tastez. Mereu am emotii din alea dure cand bag codul de client. Imi imaginez satisfactia de pe fata unui alt muritor care primeste mesaj ca i-a fost platita factura. E o chestie in loop, o vad in fata ochilor pana termin de platit.

Asa, si bag codul, plec linistita acasa.

Azi pe la pranz, primesc un sms de la domnii de la firma portocalie, cum ca vezi-doamne n-am achitat factura. M-au luat toti nervii de pe lume. Transpiratii, spasmofilie, de toate. Chiar aseara verificasem codul de client de pe chitanta, tocma' ca sa ma asigur ca am platit - ca vedeam ca nu imi mai vine confirmarea. Ajung acasa, nici n-am lasat geanta, nu m-am descaltat, n-am lasat sticla de apa din mana (adica eram hotarata de tot), am rascolit tot sertarul cu chestii - SI AM GASIT-O. CHITANTA. Iee, victorie. Eram cu mana pe telefon, formasem deja la serviciu cu clienti gata sa ii iau rau de tot la spurcat, cand un mic detaliu de pe fituica imi atrage atentia. STUPOARE. Acolo scria Vodafone. Ma, da' tampita mai sunt...

Rascolesc dupa celalalt telefon, cel pe care nu il mai folosesc de mult si care functioneaza pe cartela in reteaua recent mentionata. Sun la intamplare la cineva de la relatii cu clientii - din fericire dau peste un tip. Ma inteleg mai bine cu barbatii astia - robotei, decat cu femeile. Mai ales la stirea pe care o aveam de dat... si zice asta placa -buna ziua, blabla, cu ce va pot ajuta. Eu ii lansez bomba. Dom'ne, am 2 telefoane, si am platit la bancomat in contul vodafone niste bani pe codul de client Orange. Ala - pe moment n-a priceput bine. Incepuse cu o placa "da, nici o problema, sunati la...". Se opreste brusc, rade 2-3 secunde si zice :"ce ati facut?". Eu - da, exact ce ati auzit. Am bagat niste bani aiurea la dumneavoastra in conta. Erau pt Orange". Asta - ia aer in piept - se blocase rau. Zice... ok. Sa vedem. Avem 2 posibilitati - retur direct in cont - in 5 zile, sau virament la Orange, dureaza 2 saptamani." Zic: "lasati, dati-i direct la mine, ca nu vreau sa-i mai ametesc si pe cei de la Orange la telefon, si mai platesc eu o data". Imi da omu' nr lui de fax, numele, ma perie un pic ca "vai, dar cat de bine ca ati pastrat chitanta" (in mintea lui probabil continua fraza cu "mare minune pentru o tampita ca dumneavoastra"). Dupa care zice: "nu s-a mai intamplat niciodata asa ceva, dar exista o procedura". Sa mori tu! Normal ca nu s-a mai intamplat. Unde ai mai auzit tu de tampiti care sa greseasca operatorul de telefonie.

Asa ca maine ma vorbesc pe fax cu Catalin de la Vodafone. Sa-mi dea banii inapoi! Huo! Hotii!!


Later edit: I've got my money back. aha-aha!

4 comentarii:

runbaby spunea...

lol

Anonim spunea...

in HomeBank-ingul de la ING poti predefini plati preferate care la algere se autocompleteaza cu toate datele necesare, ramane doar suma si nr. facturii (care nu e mai putin important de fapt) de completat. Si se face de acasa cu laptopul pi burta.

Sahara Penguin spunea...

Bai, tu lucrezi la ING...

Sau Cataline, tu esti? Bajetul de la Vodafone? :p

Madeinbukarest spunea...

Prea tare! Acum ma intelegeti de ce am doua telefoane dar amandoua pe acelasi operator de telefonie? Pentru ca astfel de lucruri chiar se intampla! Si da, mi se pot intampla si mie!