marți, septembrie 25, 2007

Find the next level. Now!


Viata mea e ca un computer game. Episoade, situatii, monstrisori... Din cand in cand mai avansez cate un nivel... In timpul zilei e de obicei usor. E ca si cum m-as afla in locuri in care am mai fost, si mai am cate un trick, mai stiu peste ce sa sar, in fine... lejerean.

Seara in schimb, ai de-a face cu cate un monstru - incercare - treaba de genul asta. Cateodata e de bine. Cateodata tai capete fara nici o remuscare, dau cu sange pe pereti si ma culc zambind.

E, de data asta e grava. E ca si cum am de sarit o prapastie fara nici o sansa de reusita. Cred ca e undeva in spate o trambulina pe care o tot ratez, si ma arunc in gol. Si acuma m-am dus ca bolovanu', nene... M-am aruncat in neant pedaland si urland... Inca n-am atins pamantul dar stiu ca se apropie si stiu ca o sa ma zdrobesc.

Diseara o sa o iau de la capat si trebuie neaparat sa gasesc iesirea catre urmatorul nivel... Saptamana asta... Luna asta.... Anul asta....

6 comentarii:

runbaby spunea...

haide, doamna, ridica-te din fundul prapastiei si ia-ti avant sa sari in sus. you can do it, chop his fucking head off!

Anonim spunea...

Chop-chop! :)
oricum pls nu "sari in sus" :P

Andru.

brand new friend spunea...

:) daca andru s-a erijat in profesor de gramatica si vocabular eu intru in advertising.

Sahara Penguin spunea...

Poti sa sari si in sus... oricat de ciudat ar suna. Daca in jos e gol, sari in jos, daca nu, atunci sari in sus.

Unknown spunea...

sari oriunde ai sari, numai sari din starea asta!! o plimbare cu motoru' crezi ca te ajuta sa apreciezi viata mai mult :D ?!

Sahara Penguin spunea...

Mmm.. nu prea :D Dar multumesc de oferta :P