vineri, septembrie 12, 2008

Lazy, byron si Bacardi Breezer

Aseara am dat o tura in Suburbia, la concertul byron. Mi-a placut, as usual. Thanks god pentru renovare, se poate respira in sfarsit in hruba aia. N-o sa inteleg, totusi, faza cu buda fara usa de la femei. Ma lumineaza cineva? Am zis ca beau un bacardi breezer, au fost 5 de fapt. No side effects (pfiuh, rasuflare usurata).

Si mai am o intrebare. Doar mie mi se pare ca "Lazy" suna mai bine in varianta byron decat in varianta Noir Desir?

Asta e tot ce am gasit pe net, din concertul din Laptarie din decembrie:


3 comentarii:

Anonim spunea...

ha! am fost acolo in decembrie...si da, sunt de acord cu tine, a sunat excelent Lazy..am o amintire placuta legata de un concert Byron..a fost prima oara cand am intrat in B52 :)

The Fly spunea...

Hehe iata ce fana Byron avem aici.. :D

Sahara Penguin spunea...

wellz...