miercuri, septembrie 27, 2006

Frunza


Frunza verde, frunza, galbena, frunza albastra, frunza gri...

Azi a fost pentru prima oara cand am constientizat caderea. Eram intr-o statie de autobuz. Un Opel opreste. Domnul e nervos. Foarte nervos. Domnisoara se justifica. Masina sta pe loc. Eu imi ascult muzica. O frunza cade pe capota masinii. O observ, imi dau seama ca e ceva important. Dar nu stiu inca ce exact. Masina pleaca, si frunza aterizeaza - conform legilor fizicii - la picioarele mele. Ma uit la ea, si imi dau seama ca ceva nu e in regula.Dar eu imi ascult muzica.

Brusc incep sa cada multe frunze din copacul de deasupra mea. Eu stau si ma uit la ele. Eu imi ascult muzica. Frunzele cad, si cad, si cad, si la un moment dat le aud, deasupra muzicii. Le aud desprinderea.Eu imi ascult muzica.

4 comentarii:

brand new friend spunea...

! you are sick ! i hate you ! bine ca observi tu ca a venit toamna ... fraaate.... SA NU CITITI POST-UL ASTA DIMINEATA LA CAFEA CA VA APUCA TRISTETEA !

Sahara Penguin spunea...

I am not sick, my little brand new friend. Why, but WHY, would you say such a thing about me?? :)

Hi_r!ga spunea...

Da ce-aveti ma ca toamna e un anotimp f frumos! Frunzele cad, ploaia se face simtita, pomii raman goi in asteptatea iernii, treptat se lasa frigul, umbrela devine la fel de importanta ca si mobilul... ce mai vreti? sa vina direct iarna? tristilor!

_ana spunea...

Truli, truli, draga....toamna e deprimant de imbucurator :)