vineri, septembrie 22, 2006

Sa vorbim despre complexe

Episodul 1 - Fratia inelului de logodna

De ce ne-o deranja Doamne asa de tare ca obiectul adoratiei noastre se inamoreaza de prietena /prietenul nostru cel mai bun? Adica nu-i tot aia ca-i ea/el sau alta/altul? Ar trebui sa fim fericiti, nu? Ca "afacerea" ramane "in familie". In plus, este vorba de 2 dintre oamenii la care tinem cel mai mult! Nu ma gandeam la cazurile clasice de "inselat". Nu. Ma gandeam la cazurile clasice de "sentimente neimpartasite cu noi, dar impartasite generos cu prietenele/prietenii nostri".
Care e mecanismul ala care ne roade sufletelul atat de tare, care ne umple de ciuda, invidie, gelozie, de tot ce e mai rau pe pamantul asta, care ne umple de dinamita si apasa si detonatorul? De ce ne mai facem prieteni daca ii umplem de obligatii de genul: ok, indragosteste-te de cine vrei tu, numai de Fanel nu. Si nici de Marcel. A, si toate ca toate, da' de Giani nu te apropii. Da' in principiu e ok sa te indragostesti, o sa ma bucur pentru tine. Cum? De cine? Haide, mai, doar ti-am zis ca sunt moarta dupa Cristinel! Asa imi multumesti tu mie?

Da, fata, am terminat-o cu Ginutza. O proasta! Tocma' de Jenica s-a gasit sa se lege tuta!


Episodul 2 - Amenintarea fantomei

Nu cred ca am cosmar mai urat decat ala in care barbatul - sa-l numim prezumtiv PISI vine abatut la intalnirea de la mec. Oooo, da, sfata filofteie, a venit vremea "sa discutam". Si incepe dezbaterea.
Mai tii tu minte pe Angela?
NU!
Nu? hai, mai, ca ti-am povestit, fosta mea iubita, de care m-am despartit acum 2 luni.
Parca te-ai despartit acum un an!
Haide Pisi, timpul trece atat de greu cand suntem impreuna. A, am zis greu? Ce obosit sunt... Desigur, am vrut sa spun REPEDE!
Asa, si ce e cu Angela asta a ta? A plecat in Spania la zmeura, care e treaba?
Nu. Plange.
De ce? Si de fapt de unde stii??
....Pisi... Ma iubeste...
Si eu te iubesc.
Da, dar ea e sensibila. Si tu nu poti intelege.
NU! CHIAR NU POT INTELEGE!
Da, vezi? asta e problema! Ne certam prea mult! Acum de ce era nevoie sa ridici tonul? Se uita tot mecul la noi!
Acuma e vina mea ca e Angela sensibila, sau cum?
Nu o baga pe Angela in discutia asta. Angela nu are nici o legatura cu certurile noastre, si mai ales cu faptul ca esti isterica.

- Alo, Pompierii? Sunt un functionar de la mecu ' de la unirii. Am un barbat castrat in baie si nu stiu ce sa fac cu el.. Sa il trimit acasa?

3 comentarii:

Hi_r!ga spunea...

Aaaa... numele sunt reale? :)
Deci Angela e de vina pentru cearta de marti seara din Mec! Acum s-a clarificat totul!

Sahara Penguin spunea...

Nu, pentru protectia personajelor reale, am pus nume fictive...:)

Madeinbukarest spunea...

Da mah, I've been served with this shit: "ma intorc la ea pentru ca e prea firava si nu poate supravietui fara mine pe cand tu esti puternica si chiar daca acum ti se pare ca sunt nedrept sunt sigur ca in timp vei intelege." WTF?!?!

Ei, for the record, nu, in timp aceste aspecte raman neclarificate. Deci nu se-ntelege dom'le, NU SE IN-TE-LE-GE. Punct.