duminică, iunie 17, 2007

Dar sa ne veselim, viata e scurta


Vorba ceea : "smile, and the world will smile with you". Ce nu spune cantecelu' e ca daca plangi, lumea face direct pipi pe plansu' tau (va rog, observati finetea exprimarii).

Da ma, da. Sunt trista de imi vine sa zgarii peretii cu unghiile. Sunt trista, zac trista, si inauntru sunt cumva furioasa. Sunt foarte furioasa. Ca-n bancu' cu cainele rau, care se consuma interior.

Altfel, ce as putea sa spun. Sunt eu din nou. Vorbesc singura in baie la 7 dimineata si sprijin borduri la 6 dimineata cautand taxiuri. Imi sorb cocktailurile cu nesat in noptile din weekend, si dorm ziua sperand sa se duca dracu' mai repede saptamana. Am poate in compozitie o doza ceva mai mare de dispret, si una mai mica de lasitate. Dar e cam acelasi drac. Hainele imi miros din nou a tutun si cefele taximetristilor arata mereu cam la fel. Imi pun aceleasi intrebari pe drum, luna are aceeasi moaca in dreptul gradinii botanice atunci cand ajung acasa suficient de devreme cat sa o prind atarnata de cer. Sunt din nou fericita ca am reusit in sfarsit sa spal vasele, si chiuveta de la baie ma face fericita atunci cand luceste in sfarsit. Am aceeasi senzatie de plutire cand ma tarasc duminica seara pana la chiosc sa-mi iau o inghetata si o paine, si am aceleasi pietre de moara legate de picioare cand ma trezesc dimineata. Scormonesc mereu dupa mancare in frigider si mor de foame pentru ca mi-e lene sa ma duc dupa paine, pentru ca nu e inca duminica seara. Apa de la chiuveta imi face din nou rau cand sunt mahmura, pentru ca mi-a fost prea lene sa ma duc sa imi iau o sticla de apa plata de jos, de la 3 metri de bloc.

Imi bag din nou cu discretie picioarele in tot ce m-ar putea echilibra. Sunt, cum s-ar zice, din nou un soi dubios de javra.

Pierd din nou timpul cu nesimtire, desi sunt intr-o continua criza de timp.

Si, cum zicea cineva (hello you) de curand, singuratatea e pentru mine o virtute. Nu poti fi inteligenta si fericita 1) in romania 2)intr-o lume cu 99% barbati porci 3) intr-o lume de rahat in general.

Cheers, darlin'!

8 comentarii:

Anonim spunea...

de ce esti atat de trista? viata e atat de frumoasa incat ar trebui sa nu iti mai pese de nimic

Sahara Penguin spunea...

E foarte usor sa spui lucruri de genul asta, nu?

Pur si simplu uneori sunt trista. Mai ales duminica seara.

Anonim spunea...

mereu duminicile sunt triste

Sahara Penguin spunea...

Q.E.D. :)

Monica JITARIUC spunea...

baaaaaaaaaaaiiiiiiiiii

RISE UP

AND

SHINE

mananca niste cirese reci si bea apa rece si zambeste o data la trei cirese

apoi o sa vezi ca e mai bine

si gata cu intristeala ca exista lucruri si mai grave pe lume ca de exemplu, razboiul si suferinta din dragoste :))

happy now?

Sahara Penguin spunea...

La cirese nu prea ma bag, ca am o fobie legata de viermii din ele. Dar am prins ideea ;)

A functionat cu niste Nirvana cu lichior de cafea, though

albeenah spunea...

Nirvana cu lichior de cafea rules. rocks...is simply devine!!!! Makes me scream...for ice-cream!!!

runbaby spunea...

Subscriu la partea cu romania. Ai sub 30 de ani, nu? Fugi cat mai poti!