miercuri, iunie 27, 2007

Dragostea are cod de bare





Am si eu o intrebare. Bai nene, voi v-ati apucat vreodata sa agatati la supermarket? Stau acum si ma gandesc... niciodata... NICIODATA supermarketul nu mi-a provocat incrucisari de trasee cu juni bine. Ni-cio-da-ta.

Cu toate astea, in toate filmele posibile supermarketul e cel mai tare afrodisiac. Oamenii se indragostesc, se impaca, se imprietenesc, si-o trag la supermarket. Toate chestiile importante se intampla intr-un supermarket. Cand te astepti mai putin... faci un pas cu spatele analizand eticheta de iaurt degresat si... poc! Ca sa vezi, dragostea vietii tale se uita la sacii menajeri, manifestand o evidenta dificultate de alegere. De aici pana la copii, catei, divort... e doar o roata de carucior.

Mi-am intrebat si prietenii, poate sunt eu depasita: cum e cu agatamentele in aroma de peste congelat? Nimic! Nici un rezultat. Cred ca lumea se ascunde de mine. Cred ca e o mare conspiratie, cu totii va gasiti perechea la casa de marcat si nu vreti sa va stiu secretul. E mai aiurea decat sa zici ca l-ai gasit pe net, huh? Da' io stiu ma. Io stiu! Cand va tineti de manuta la stop si va pupati asa - din varful buzelor, cand o tii pe genunchi in tramvai desi se apropie lejer de suta de kile, cand stati pe paturica la picnic pe iarba din fata blocului - DE FIECARE DATA EU STIU ca dragostea voastra a inflorit intre rafturile de branzeturi.

Asa ca data viitoare cand va pregatiri cosurile de agatamente, fiti vigilenti! Nu se stie de dupa ce conserva ochii mei de vultur va pandesc!!

5 comentarii:

Anonim spunea...

Dragostea este oarba!

moi non plus spunea...

mah, io bag mana in foc ca s-au agatat la shopping online cand se plimbau cu carutul virtual..asa au imbinat utilul(muuulte produse) cu placutul(faaaara mirosuri) si cu noua metoda de agatat (by net)

Unknown spunea...

au fost ceva "flacari timide" la supermarket :) ...TIP pt tine piguinu' - la casa merge cel mai bine cand e coada mare... knock yourself out! :D

runbaby spunea...

lol...eu l-as agata pe unul care cumpara branzeturi frantuzesti, although he's probably gay :))...

Adinaaa spunea...

Asta imi aduce aminte de un curs de micro cand ne povestea proful de o tipa care a scris o carte despre viata ei pe timpul comunismului si cam totul se invartea in jurul cozilor. La coada si-a cunoscut sotul. Dar nu s-au indragostit si casatorit pe loc. Nu, nu... se intalneau zilnic la coada la dracu stie ce, ca in comunism aveau coada la orice si au inceput sa vorbeasca, sa socializeze si la un moment dat si-au dat seama ca sunt facuti unul pentru altul. :))