duminică, decembrie 23, 2007

Fuse fuse si se duse

Ma simt ca si cum as spune o poveste. Nu stiu exact ce poveste, dar e cazul sa spun o poveste, nu? E final de an din nou si se fac retrospective.

Incerc sa adun franturi din anul asta si sa le dau coerenta... dar nu pot. Tot ce am sunt franturi de idei, capete de cuvinte, multe puncte
de suspensie si nici o concluzie. De la an la an sunt mai confuza... de la an la an sunt mai nauca. Parca lucrurile trebuiau sa se aseze in timp, nu? Asa spun oamenii...


Anul asta am iubit, am schimbat joburi, am cunoscut oameni, am baut, am urat, mi-am schimbat parul de vreo 3-4 ori... am slabit, m-am ingrasat, am calatorit, m-am indragostit, m-am dezdragostit si apoi m-am indragostit din nou...si din nou a trebuit sa renunt inainte de a fi cazul sa ma bucur. Am invatat ca sunt rea si capricioasa. Ca pot fi geloasa si invidioasa, si ca sunt speciala dar intr-un fel care nu imi place. In plus, daca stau sa evaluez cantitatea de nefericire per luna si sa fac o medie, cred ca a fost un an destul de trist...

Nu mai cred in lucruri cu adevarat bune. Cred ca ele se intampla numai in filme. Vorbesc in clisee, asa-i? Da, si nu reusesc sa ies din ele nici la serviciu. Cred ca fericirea e over rated. Happiness is over rated, right?

O caruta de nemultumiri. Nemultumiri adunate, mangaiate, crescute si transformate in frustrari.

La multi ani si tie.

2 comentarii:

runbaby spunea...

fericirea e overrated, intr-adevar. iti spun din experienta ca atunci cand ti-e tie mai rau ai impresia ca tuturor celor din jur le este mai bine si chestia asta is a mood fucker ce nu s-a vazut. asa ca focus on yourself si fii convinsa ca te asteapta atat de multe lucruri ciudate, depresii si culmi de fericire in viitor si ca, cliseu, la randu-mi, that's the living :)!

Craciun frumos!

albeenah spunea...

Cea mai frumoasa urare care mi-a facut-o cineva pe blog de ziua mea suna ceva de genul "sper sa fii mereu nemultumita"...probabil pt. ca nefericita suna prea naspa...E o stare a noastra de fapt...nu putem fi fericite pt ca nu am mai avea ce cauta si ar lipsi obiectul "zbaterii" intense. Hai sa ne bucuram in continuare de drumuri ci nu de destinatie ;) Si la mai multe carari (intortocheate-k bun ii ginu ...sau nu ;) Pupici