joi, decembrie 27, 2007

Gata, e ultimul!


Cel putin pe anul asta... Sa ne adunam... in primul rand cu mandrie va spun ca am material pentru un nou monolog de taximetrist. Nelu Bulgaru' - suna bine de-pe-acum, nu? :) hehe... l-am mirosit!! Am condus azi pe cineva la aeroport si cand sa plec - din turma de sacali cu 8 roni pe km, l-am ales pe Nelu. Super harb de Dacie, dar povestea lu' Nelu a facut pretul aproape dublu pana acasa. Incep sa ma pricep... La anu' va istorisesc despre dansul, promit.

Ce sa mai spun asa, de incheiere de inventar? Ca aseara a fost o seara bizara. Ca am iesit cu o gasca de prieteni vechi si ca n-am mai putut vorbi cu sinceritate despre mine... Am luat o asemenea distanta incat ar fi fost mult prea complicat sa mai incerc sa povestesc despre mine. Am ajuns in punctul in care am senzatia ca ne cam lipim unii altora etichete pe frunte si ca orice incercare de comunicare care depaseste nivelul bancurilor si amintirilor nu-si mai are sensul...Stateam acolo, intr-un bar din orasul in care m-am nascut, complet pierduta in fauna din jur, si realizam ca nu imi gasesc scaparea nici macar la masa la care ma aflu :) In jur, la mese - domnisoare frezate la milimetru, iesite "la bulivard" in seara de craciun. Figuri cunoscute din liceu, foarte "cum trebuie", la brat cu o persoana foarte "cum trebuie". Vizavi, o alta figura cunoscuta, la masa cu niste creaturi bizare din filmul "adi de la valcea vs copilu' minune". Uf. Strange, strange. Termopane, termopane... baru-i plin de termopane si ventilatie - ioc. Haine imputite (imi amintesc de liceu - cum dracu' mi-a suportat maica-mea mirosul de bodega 4 ani?!)... si in jur, cu mine la masa... fostii mei cei mai buni prieteni. Modificati de timp - mai mult sau mai putin. Cu kilograme in plus sau in minus (majoritatea in plus). Si cu griji foarte diferite. Cu preocupari incredibil de diferite. Cu vieti... care nu se mai intersecteaza decat de Craciun si de Paste in cate-o bodega din orasul de provenienta... of.

Revenita in Bucuresti... livrez un borcan de dulceata si unul de zacusca unei parti ceva mai actuale din viata mea. Apoi condus aceeasi parte la aeroport - si uite ca tre' sa dau nas in nas cu realitatea mea. Sau sa imi dau seama, macar, care dracului este de fapt realitatea mea. Am ajuns acasa cu Nelu Bulgaru' si povestea celor 4 fii ai sai, fosti 5 -si sa impachetam zic... E cazu' sa imi vad in sfarsit de ale mele.

La multi ani pe bune acuma si sa ne vedem la anu'. Pe net sau pe bune la un ceai.

Va pupez, Nelu. Asta... eu.

Va las cu Keane. Si cu intelepciunea lor care zice tot :)

8 comentarii:

Anonim spunea...

plătești tu ceaiul?

Sahara Penguin spunea...

Clar. Da' ai fost rapid... abia postasem :))

Anonim spunea...

păi vroiam să fiu primul în agenda ta cu întâlniri din 2008 :P

Sahara Penguin spunea...

:)) ce sa zic... ti-a iesit! Felicitari.

Vezi ca te-am abordat pe messenger. Daca datele alea sunt corecte, bineinteles... daca nu, tocmai am abordat pe altcineva (ceea ce nu e neaparat rau, ci doar incert).

moi non plus spunea...

drum bun, have fun..make new memories..cat despre reuniuni cu fosti colegi...subscriu..am zambit din obisnuinta iar..

runbaby spunea...

bre, don't blame yourself for growing up :). vacanta faina si poate bagam si-un ceai at some point ;)!

Anonim spunea...

e melodia mea favorita :)

Madeinbukarest spunea...

:) M-as inscrie si eu la un ceai pe 2008. Asta in contextul in care am demarat-o in forta cu schimbari absolut bizare anul acesta.

So ... meeting strangers over tea pe motiv ca posteaza pe net chestii care ma fac sa zambesc ... deja nu mai pare la fel de weird cum mi-ar fi parut anul trecut :).