luni, iulie 07, 2008

Bonus

Am dat un google ca sa gasesc si alte impresii despre evenimentul cultural de peste weekend. Si am gasit lucruri bune, care m-au facut sa-mi amintesc ceva.

Lumea a fost frumoasa. Eram in mijlocul concertului Manics, cand m-a taiat o pofta subita de bere. Si cum eram destul de in fata, am inceput strabaterea multimii cu destinatia primul bar. Ocazie cu care m-a lovit ceva. O fi fost lumina... o fi fost paharul de bere pe care il consumasem anterior... o fi fost starea mea buna... dar n-am mai vazut atatia ochi frumosi la un loc de ... de fapt stai. N-am vazut NICIODATA atat de multi ochi frumosi la un loc. Coplesitor. Aproape toata lumea avea ochi frumosi.

Bravo. Lume imbracata frumos, multe chestii ... personalizate ca sa zic asa. Am mai iesit un pic din uniforme. Aproape ca-mi vine sa zic "hai ca se poate". Dar dupa aia ziceti ca fac reclama la CEC.

Later edit: Alex, l-am vazut pe amicu' Mielu' in multime, inainte de Roisin Murphy. Ziceam sa iti zic. Si probabil ca e mai bine asa decat sa te sun :))

Niciun comentariu: