vineri, iulie 18, 2008

Un cosmar nu vine niciodata singur

Aseara petrecerea aia de care a auzit toata lumea. Aia cu clubu' art directorilor sau ceva. Cand a venit mailul cu invitatia, toata lumea a zis "ce e si rahatul asta"? "Auzi ma, ne cheama astia, art -directorii...". Haha, hihi, hehe, "ce basina". Si cu o ora inainte de party ne-am trezit ca mergem... si eram destul de multi. Semn trist ca nu aveam alternativa. Asta se intampla cu oamenii fara o viata :)) Well... trista concluzie, da' asta e. Suntem o turma din ce in ce mai eterogena de oameni care se aduna din cand in cand in diverse spatii si care sprijina canapele sau isi aduce aminte de vremurile bune. Care or fi fost alea... 

Pentru piscotari (adica aia ca mine) dezamagirea a fost dubla. 1) lista de free drinks foarte modesta. Dar na, in definitiv era party j&b - asadar pe lista era pepsi, apa, red bull, j&b si smirnoff. 2) no food 3) dupa ora 9.30 au inceput sa ceara bani pe redbull si pepsi. WTF?! Lista aia de "free drinks"... in fine. 

Am ajuns acasa, am mai ars-o aiurea vreo 2-3 ore, ca asa e frumos. Dupa care cica sa dorm. Inca o ora pierduta pe perpelit dupa o parte pe alta, dupa care m-am plimbat prin 3 cosmaruri pana dimineata. Unul cu zapada, unul cu fantome si altul cu ... nu mai stiu cu ce... oricum. Urmariri, chestii... vorbeam cu fantomele, alea vorbeau in soapta cu mine, ochii lor erau ca niste leduri rosii in intuneric - ca asa le identificam - la un moment-dat am incercat sa omor una cu Pronto albastru (pentru toate tipurile de suprafete). 

Fataa... care vrea un cosmar, ca eu am prea multe...

Uite si personajele din publicitate cum isi fac de cap (remarcati pinguinii, va rog...):



Feist - 1, 2, 3, 4 - Sesame Street Version - via Oneday.

Niciun comentariu: