duminică, august 17, 2008

Laura

Am avut o colega de scoala generala si apoi de liceu (dar am fost in clase diferite). In clasele 1-8 eram una dupa cealalta la catalog - respectiv ea dupa mine. A fost si ziua ei recent, daca imi amintesc corect - pe 12 august. Dar nu despre ea vreau sa vorbesc. Ea era o persoana foarte misto - si sper ca e la fel in continuare.

Dar in afara de ea, cand aud numele asta, gandul ma duce la o persoana rea, poate perfida, foarte vicleana, care seduce barbatii foarte usor si care fura barbatii altora.

Cred ca am avut vreun vis cretin. Care e faza?! De ce ma gandesc la chestia asta???

5 comentarii:

eusebio spunea...

really, what is this post about?

Sahara Penguin spunea...

Despre ABSOLUT nimic. Despre ce imi zice mie numele asta. Nu stiu de ce, asa cum am si scris, probabil am avut vreun vis dubios, ceva.

Madeinbukarest spunea...

Cred ca Laura iti cam suna a Lucretia. Pt mine Lucretia este intruchiparea Laurei tale. Desi si eu am avut o colega de liceu Lucretia care nu se potrivea ABSOLUT deloc cu descrierea pe care o atribuiam eu unei Lucretii :). Era chiar diametral opusa as putea spune. Cu exceptia faptului ca era foarte frumoasa. Si este in continuare, desigur.

You see, in capul meu Lucretia era si foarte frumoasa. Frumoasa, rea, perfida, inselatoare, intriganta, seducatoare ... otravitoare... machiavelica.

Dar. Mi-am explicat aceasta asociere prin faptul ca Lucretia goes hand in hand with Borgia. Tot asa, pentru mine. Zic Lucretia, aud Borgia si "vad" ... toate cele despre care ziceam mai sus.

Dar Laura ... beats me :). Ask tata Freud ... :D

runbaby spunea...

am si eu o laura in minte care corespunde descrierii, ergo cred ca e adevarat :D

eusebio spunea...

bai. v-ati tripat pe laura?...