luni, iulie 27, 2009

Cenzura

Azi am luat maul comentariilor anonime. Deah, inca un semn de slabiciune, dupa ce am activat moderarea comentariilor. 

Dar e coltul meu aici si fac ce vreau cu el. Si daca ma supar, va luati jucariile si plecati.  

Daca te distreaza ideea ca lasi un comentariu anonim si cealalta persoana se intreaba cine esti, atunci ar trebui sa te cauti atent de diverse... Acolo, in carcasa. 

In alta ordine de idei, imi pare rau ca am complicat procedura pentru oamenii cu pareri pe care nu si le asuma din cauza de logare si procedura anevoioasa.  Probabil ca o sa renunt la chestia asta dupa ce imi trece mirarea.

Nu-mi plac jocurile meschine. Pot accepta o opinie. Dar sine-qua-non e sa fie una asumata. 

Altfel... sa aveti o saptamana frumoasa. Eu sunt bine aici, la mine pe piedestalul pinguinesc. De data asta non-peiorativ. 

Un comentariu:

Mihai spunea...

Way to go!