joi, iulie 23, 2009

Pentru cine asteapta o reactie


Iata una:

sunt chestii de genul asta care pur si simplu te fac sa simti ca esti in viata. Nu stiu, poate e doar masochismul din mine vorbind.

Daca am ceva sa transmit? Da. Am.

1) nu cautati intelegere la mine. Pur si simplu nu-s dispusa s-o ofer. Mi-a murit empatia, na. Indiferent despre ce mofturi discutam. Ego-ul meu a fost pe jos, l-am ridicat, l-am scuturat si l-am pus la loc. Da' e suparat si chiar nu sta la discutii.

2) n-o sa incep cu povestea cu "e mai bine asa". Nu e mai bine asa. Era mai bine sa am curaj sa mi-o asum si s-o fac de una singura. Sau sa se intample atunci cand mi-as fi putut reveni mai usor. Da, stiu, am cautat-o cu lumanarea. Da, se numeste hedonism, inflexibilitate si probleme cu autoritatea. Aia e, asta sunt, alta mama nu mai face.

3) DAR. Da, stiu ca-s mai buna de atat. Si sunt obisnuita sa vad in chestii de genul asta prilejuri sa-mi demonstrez ceva.

4) Da, chiar cred ca publicitatea in regim sclavagist in conditiile in care nu esti vreun geniu pustiu care functioneaza pe baza de slogan (si atunci tu faci jocul) e de rahat si ca era cazul s-o iau de la capat. Sa-mi reinventez modalitatea de alimentare financiara si stilul de viata. Sa-mi fac o viata, de fapt. Nu-i momentul economic, am fost mult prea lasa ca sa fac miscarea de una singura, si in mod clar o sa imi fie greu. Am mai fost in situatia asta. Si s-a lasat cu depresii si alte lucruri. Da' nu ma las.



5) Nu e vorba de struguri si de vulpi. Don't even think about going there. Desigur ca mi-ar fi prins bine sa ma mai compromit vreo 6-7 luni - hai un an. Pe bani. Desigur ca imi va fi greu ca dracu'. Desigur ca nu ma va incalzi cu nimic faptul ca ma pot trezi la orice ora. Da' la dracu daca regret ceva.


6) Cum am auzit recent pe cineva... "o sa vedeti voi". Nu e o amenintare. E o previziune legata de mine. :)

7) Mwhahahah. Sa nu veniti dupa autografe. Atat zic.
8) (adaugat ceva mai tarziu) - si asta ar cam fi momentul in care m-as prinde (intr-un mod neplacut, fireste) who's there and who's not there. Metoda Ionouka :)

26 de comentarii:

George Cosbuc spunea...

O luptă-i viaţa; deci te luptă
Cu dragoste de ea, cu dor.

Mihai spunea...

Viata-i de rahat, mori, si viata este iar de rahat.

Sahara Penguin spunea...

Hmm... Dude, eu tocmai ziceam opusul. Am dormit excelent.

Iar viata e foarte frumoasa. Tre' doar s-o lasi sa fie frumoasa.

Altfel e de rahat.

Mihai spunea...

Am lasat-o sa fie, serios. Televizor stricat - necesitate alt tv nou, geam masina de spalat spart - procurat unul nou, placa de baza masina de computat arsa - cumparat una noua, tevi sistem incalzire centrala crapate - inlocuit toooota coloana de tevaraie. Si io care speram la un concediu de odihna linistit fara necazuri. Unde mai pui ca este primul meu concediu de odihna in ultimii 9 ani. O spun cu toata taria: viata este de rahat chiar si dupa reincarnare.

paul_to_the_people spunea...

bun venit in gasca

With the moonlight to guide you
Feel the joy of being alive
The day that you stop running
Is the day that you arrive

And the night that you got locked in
Was the time to decide
Stop chasing shadows
Just enjoy the ride

Sahara Penguin spunea...

Poate treaba aia cu "primul meu concediu de odihna" ar trebui sa te puna un pic pe ganduri :) Cred ca exact la asta ma refeream.

Bai, imi pare rau, dar chiar vedem lucrurile intr-un fel extrem de diferit. :)

I've tried...:P

Mihai spunea...

I do really appreciate your efforts!
Nu stiu. Dar daca noi nu incercam sa ne-o facem frumoasa, nu cred ca va fi frumoasa de la sine.

Sahara Penguin spunea...

Cre' ca ce intelegi tu prin "incercam sa facem" inteleg eu prin "sa o lasam sa fie".

Cateodata alergi degeaba de nebun asa, ca un hamster in rotita, stii? Si ai impresia ca o faci ca sa iti fie viata mai frumoasa :) Efectul e exact cel opus. Cred ca asta incercam sa iti spun.

Andrei spunea...

buna libertatea

CriSSa spunea...

sunt prea multe lucruri pentru care ne agitam si cu fiecare ne complicam si mai mult existenta. de fapt, ar trebui sa vedem lucrurile din alt punct de vedere pentru ca totul e mult mai simplu decat credem sau am fost invatati sa credem.
daca te resemnezi cu gandul ca "viata-i de rahat", asa o sa si fie. been there (app de sirul de lucruri rele care pare ca nu se mai termina).. pana cand m-am trezit si mi-am dat seama ca sunt on the edge si daca o sa continui asa o sa cad..
cred ca-i vorba de atitudine aici. de felul in care privim situatia.atitudine pozitiva, zic! si lucrurile incep sa se indrepte..:)

Anonim spunea...

in ultimul an ti-am citit blogul, din cand in cand...cateodata imi place cum scrii, in special cand esti alive
nu mi-as fi permis sa postez un comentariu aici, dar, nush de ce, acum mi-a venit s-o fac
sau poate pt ca tocmai ti-ai pierdut jobul...
ideea e ca tocmai tu ar fi trebuit sa stii sa nu lingi acolo unde ai scuipat si cu atat mai mult cu cat ai avut motive temeinice s-o faci.
nu zic asta ca pe o critica, ci mai degraba ca sa-ti aduc aminte ca the grass is indeed greener on the other side of the fence...you just have to jump over and never to look back.
sper sa nu te deranjeze ca semnez ca anonim...probabil ca ai idee cine sunt

Sahara Penguin spunea...

Hai ca asteptam asta demult.

1. Nu, n-am habar cine esti. Serios.

2. Era vorba de mine pierzand un job si luand decizia de a lasa balta domeniul.

3. Pe scurt, post-ul asta nu are nicio legatura cu locul in care am lucrat, si nici cu ce s-a intamplat. Ca de obicei E VB DE MINE.

Vad ca incepeti sa va incalziti. Hai, shoot. Nu mai vazusem hiene de mult, da' stiam ca sunteti pe acolo.

Si inc-o chestie. Eu n-am scuipat. Nici la propriu, nici la figurat. Cu asta se ocupa alte personaje. Poate asta ti-a scapat din vedere. Ce zici de treaba asta?

Anonim spunea...

Admiratorii si agentii secreti n-au voie sa-si divulge identitatea...

Sahara Penguin spunea...

Departe de mine sa insist...

Doar ca lipsa de coerenta m-a facut sa cred ca ar trebui sa stiu sau ceva.

Dar acum, ca totul e clar, nu. E ok. Anonim is just fine.

Anonim spunea...

coerenta e supraestimata. n-am vrut sa fiu coerent, ci sa-ti atrag atentia. nu asta face fiecare comentator, te trage de maneca in ideea "hei, sunt aici, si am ceva mai mult sau mai putin inteligent de zis"...???
natie de pareristi, we are.
sper ca in final totul sa fie bine pentru tine, in fine, binele e un concept relativ, asa ca-ti doresc sa se rezolve si sa scapi de amaraciune :D
are balta peste, pinguinule

"hiena" :X

Sahara Penguin spunea...

Eu nu cred ca-i supraestimata, cred ca e chiar necesara :)

Problema e ca nu-mi place pestele. Again - nici la propriu nici la figurat.

Nu sunt amarata. Chiar purtam o discutie cu cineva zilele trecute. Ajungi sa te autocenzurezi doar ca sa nu mai creada lumea aiurea ca esti un trist cu lama la vene. Nu e corect. Dar ce e?

Sunt un pic confuza.

Cat despre partea cu iarba - ba nu. The grass isn't greener on the other side. Niciodata nu e. The grass is greener only if you make it grow yourself.

Anonim spunea...

Cum o fi pestele la figurat :?

Te-oi fi autocenzurand tu, dar tot scapa destula ostilitate pe ici pe colo. Da-i drumul odata...shoot. Chiar daca-i mai elegant asa, pe bucatele...
Iarba e buna doar pentru rumegatoare.
:S

dcsdp

Sahara Penguin spunea...

Draguta, nu vorbeam de ostilitate...

Nu mai veni ca rechinul la mirosul de sange, ca really n-ai de ce...

Pestele la figurat e un alt job intr-o alta firma...oricare firma.

Anonim spunea...

am inteles, esti zen. not emo. zen. good for you, shame for us.
stop patronizing the others, just becauze you can.
"draguta" anumite lucruri se subinteleg din context, nu trebuiesc pomenite negru pe alb...
yeah, whatever...
cine ti-a facut ilustratia, tu poate? de cat a fost nevoie sa-l enerveze pe pasnicul pinguin?
scz pt aliteratie
bye now, this was fuuun.......

Sahara Penguin spunea...

Cand dorinta de scandal gratuit miroase din spatele unor chestii aparent prietenoase, n-am cum sa nu fiu patronizing.

Ilustratia e gasita.

Daca m-ai cunoaste macar un pic de tot (ceea ce mi-e clar ca nu-i cazul) ai intelege despre ce e vorba.

Dar cum ma cunosti doar de la distanta (ceea ce mi-e iar foarte clar) poti presupune ce vrei. De asemenea, poti citi printre randuri tot ce vrei.

De enervat nu m-a enervat nimeni. Ah, ba da - tu, pentru vreo 30 de secunde.

Sunt convinsa ca a fost fun. Pentru mine a fost un pic boring. Deh - nu poti sa le ai pe toate...

Anonim spunea...

Scandal? Nu scandez nimic. Am vrut sa vad cine e persoana din spatele post-urilor. Nu pretind ca te cunosc si nu ma intereseaza viata ta. Faceam un dialog, de placerea conversatiei, cu toate ca a fost plictisitor pentru tine dar vorba ta, nu poti sa le ai pe toate.
Fiindca tu functionezi pe baza de scut de aparare, nu mai concluziona ca altii sunt masini de razboi sau pradatoare gata de atac. Folosesti figurile de stil cu mare maiestrie, esti incisiva si of, course, coerenta, te-ai pus singura pe un piedestal si crezi ca asta-ti da dreptul sa aplici etichete usturatoare in stanga si in dreapta: "rechini", "hiene", dupa caz. Replicile taioase cu care ataci m-au pus in postura unui inamic virtual, ceea ce ma intristeaza.
Zau asa, ai o imaginatie tare belicoasa, ceea ce nu poate sa-ti prinda decat bine, la urma urmei.
Regret daca ti-am format o falsa impresie despre mine, subliniez, falsa si imi asum vina pentru asta.
Esti o persoana pe care o admir iar schimbul asta de replici bataioase nu mi-a schimbat impresia, ba mi-a intarit-o.
Imi cer scuze ca te-am deranjat si fiindca m-am amestecat in lucruri care nu ma privesc. Iarta-mi nesabuinta si incoerenta, bat-o vina.
Semnez, un Anonim spasit.

Sahara Penguin spunea...

Fii atent(a), e in felul urmator:

- daca nu ma cunosti, cum de faci referiri la locul meu de munca? Orice parere se bazeaza pe niste informatii... nu? :) n-am vorbit niciodata despre asta aici.

- daca ma cunosti, de ce te intrebi cine e persoana din spatele posturilor? doar ma stii...

It's that simple... cand cineva spune/face niste lucruri contradictorii, inseamna ca ceva nu e ok. Si de aia atitudinea defensiva.

Sahara Penguin spunea...

Pe piedestal desigur ca m-am pus. Nu inteleg de ce n-as face-o. Modestia e buna in cantitati moderate. Si e de-a dreptul daunatoare atunci cand e falsa. Cum e de obicei.

Anonim spunea...

N-o sa ma repet, nu vreau sa fiu redundant, mai ales cand tu te pricepi mult mai bine la asta. Presupui ca ma contrazic; te inseli. Citeste mai atenta...chiar si printre randuri si vei intelege. Ai scapat ceva din vedere, mai bine zis, ai subinteles ceva gresit. N-o sa-ti pun pestele in undita (ah! iar pestele!), ma astept sa te prinzi singura.
It's part of the game!
A, si chestia cu piedestalul o pomeneam la modul peiorativ.

Sahara Penguin spunea...

M-am prins. De modul peiorativ. Si iti explicam ca am facut-o pentru ca nu-s genul de falsa modesta.

Da, sunt redundanta. Aia e, fiecare are cate un pacat.

Vezi ca iar te contrazici. Si de data asta o faci fundamental.Si n-o sa-ti zic cu ce, ca n-am chef sa mai dezbat asta.

Games like this are for sick people. Desi ma dau uneori tacanita, nu-s nebuna for real.

Nu-mi pasa, asta ai pierdut tu din vedere. De multe ori pare ca-mi pasa pentru ca imi place sa dau replica. Asta, insa, drag personaj, nu inseamna ca imi pasa realmente :) Ca esti x sau y... ca esti sau nu esti de fapt... mi-e egal.

Iar de simti totusi nevoia unei continuari, ma voi vedea nevoita sa te cenzurez. Si pe bune ca nu-mi pasa nici de ce parere ai despre treaba asta.

khrypt spunea...

bre.. ăsta-i loc de trăncăneală?
Ce-i aicea? Ia, musssca! Bre... Pingu' Saharist ai dreptate, toamna o să fie frumoasă .. în Retezat!