luni, iunie 25, 2007

Grupul oamenilor CEI mai carcotasi comenteaza


Cum bai nene, cum?! Cum??? Incerc de o luna de zile sa zic si tot uit.

Cum mai nenea Lucian Dobrovicescu (ca doar de aia exista comunicate de presa) sa zici chestea asta cu litera mare?

Ma, nu stiu de ce, oi fi eu tampita de la mama natura, dar aveam senzatia ca atunci cand agentia aia te angajeaza, in job description-ul respectiv scrie clar si raspicat ca trebuie sa fii cunoscator excelent al limbii romane -cu tot ce presupune ea.

Timp de cateva zile am stat si m-am gandit: mai nene, o fi vreo expresie gresita intentionat, ceva celebru rostit de tovarasu', ceva - si nu sunt eu la curent (desi deja era ingrijorator - treaba asta s-ar fi bazat totusi pe NO-TO-RI-E-TA-TE).

Un copywriter bun ar trebui sa aibe pe langa talentul ala nativ, pe langa nebunie, si o doza de cunostinte. De preferinta gramaticale. Daca nu are, intreaba. Pune un junior mai tocilar sa se uite peste text. (da, era o gluma). Reformulez: daca nu are, si le construieste.

Sunt constienta de faptul ca marea majoritate a publicului tinta nu o sa perceapa greseala. Dar asta nu o face sa fie ... de trecut cu vederea. Mi se pare...cam nasol, domnule copywriter. Cam nasol.

Meserie cool, lejeritate cat cuprinde, da' deja la greseli de genul asta mi se pare ca nu prea e voie.

4 comentarii:

Andrei Tanase spunea...

CEI =)) =)) ... mama vreau copywriter ! nu are mama acum, iti ia la salar! ... si uite asa ajung copyrighteri :P

Matei spunea...

word!

Anonim spunea...

Da, "domnule", am crezut că am eu o problemă, da' am avut dreptate, care va să zică!

runbaby spunea...

aha, da, o stiu pe asta, am vazut ca o sesizasera la un moment dat si cei de la dilema, da' tot degeaba, n-a dat nimeni nicio erata, 'nica...

si ma tem ca nu doar publicul tinta, ci 90% din populatie nu vede greseala...