duminică, ianuarie 04, 2009

In Bruges

In Bruges am fost acum 3 ani. Mi-a placut enorm, mirosea a ciocolata peste tot, printre casutele cu multe flori pe pervaz, mici sau mari, ca din povesti. Lebedele, canalul, trasurile, mi se parea ca sunt pe un platou de filmare, nu intr-un oras.

Si el chiar s-a transformat in platou de filmare, pentru filmul "In Bruges". Il am de prin septembrie, dar am amanat vizionarea lui din motive stupide. Sentimentale, sa le spunem. Cu 2 zile inainte de revelion am zis ca e cazul sa scutur hainutele si sa vad filmele puse la naftalina. Si am inceput cu asta.

Mi-a placut, drept pentru care vi-l recomand, chiar si voua, astora care nu le-aveti cu suflete inmuiate la mirosul de ciocolata. O sa vedeti de ce... Si s-ar putea chiar sa va razganditi.

Si am o intrebare - cine vrea sa dea o fuga cu mine pana la Bruges anul asta? :) Uite cateva poze (facute cu telefonul, ce-i drept - mentiune pentru pretentiosi).






13 comentarii:

hoinarnet spunea...

Sa intelegem ca trebuie sa ne placa ciocolata daca vrem sa mergem la Bruges

Sahara Penguin spunea...

Nu neaparat :) Dar avand in vedere ca miroase peste tot, e nasol daca ai o problema cu ea.

Anonim spunea...

bine ma, ok, cand ne intoarcem de la Amsterdam ne oprim si in Bruges, ce-o fi :)

Marcel spunea...

Eu as putea sa incerc sa vad Bruges-ul! :) Am fost in Belgia de cateva ori, dar nu la Bruges!
Zaaaambeteee multe pentru anul asta!

Sahara Penguin spunea...

Mm... mie tocmai mi s-a aratat un plan nou, care include Bruxelles, shopping si un tren pana la Amsterdam pentru vizita.

Argumente - Amsterdam is reaaaaaaaaaaaly expensive. Like... lacrimi pe fata de expensive. Bruxelles - cheap flight, cheap cazare, cheap tot.

Nu stiu cum stau cu banii anul asta... Canapele, masini, dracu, lacu, unde sa mai bag si cazare la Amsterdam...

Vedem...

Bianca H. spunea...

:))) sunt un zambet toata

Ionouka spunea...

Eu eu eu! Pick me!
Vreau in Bruges. La ciocolata si la canale si la cladiri frumos aliniate. Si am vazut si filmul, ba pot chiar spune ca mi-a placut. Deci, ma ei?

Sahara Penguin spunea...

Da, daaa!! Hai!! :)

Madeinbukarest spunea...

:D Deci o batem in cuie cu Bruxellesu'? Si daca tot facem abonament si la tren poate gasim si unu' s-ajunga si pan' la Bruges ... Chiar mi-ar placea ;)

Deci februarie it is? Sau mai spre coltzu ierbii ashea ... un aprilie-mai? Sa intrebam calendarul de reduceri mai bine, nu?

Sahara Penguin spunea...

Femeie.

Ma sperii.

Madeinbukarest spunea...

:D ... bine mah, fie si la vara :P

Rareș spunea...

Bruges, da.

Anonim spunea...

...un zambet si o duminica placuta:http://www.youtube.com/watch?v=2_HXUhShhmY