vineri, ianuarie 09, 2009

Inca un vis ciudat

In fiecare noapte visez rau de tot. Mintea mea e dubioasa. Stiu ca nu-s singura care viseaza, dar fac parte din categoria aia care "traieste" cel putin un film pe noapte. Soundtrack, culori, efecte, suspans...tot.

De-aseara tot ce-mi amintesc e ca incercam sa fac un Black Russian (desi imi place White Russian) si n-aveam alcoolul corect, dar eu totusi incercam. Dupa care, pentru ca iesise o porcarie scarboasa, am tot incercat sa o transform intr-un White Russian cu ajutorul unui tub de frisca (ceea ce ar fi fost si mai scarbos, dar in momentul oniric respectiv parea logic). N-am reusit (EVIDEEENT). Frustrant.

De maine dimineata ma apuc sa le notez.

Ah - si din seria "imaginatia mea fuge pe sinele de metrou" ma gandeam cum ar fi sa stai asa, pe scaun la metrou, picior peste picior si sa vina un aurolac sa-ti traga cizma din piciorul "din aer" si sa fuga cu ea.

Ce te-ai face?

Ce m-as face?

Da, stiu.

5 comentarii:

Unknown spunea...

da cunosc sentazia..:|...
la mn cand incape o noaptea cu un cosmar autoamat si urmatoarele 3-4 nopti vor fi asa(bine k pe majoritatea le uit:D)...cik dak visezi color esti nebun eu numai color visez:)))

Sahara Penguin spunea...

Asta cu visatul in culori e o teorie facuta probabil de un nebun. :D Ca sa fie restul invidiosi.

Asa.

Liiiiitle-tiny-tiny piece of advice - would you drop those "k"-s? (spuse ea in engleza, desi limba materna este romana si sfatul este unul ortografic...).

Anonim spunea...

băi, ştii de fapt pentru că ţi-am mai spus, şi eu visez în fiecare noapte şi la fel de intens. sunt şi momente când mă plictisesc crunt de un vis şi mă trezesc. deja a început să mă enerveze pentru că nu mă odihnesc ca lumea.

Madeinbukarest spunea...

ca sa raspund la partea cu aurolacul: mi-as scoate repede si cealalta cizma din picior si as arunca-o dupa el ...

macar unul din noi sa aiba perechea-ntreaga ... daca l-as mai si nimeri dupa ceafa ar fi perfect ... ca nah, everything comes with a price ...

XYZ spunea...

Apropos de aurolac si de intrebarea ta... Stiu o poveste pe dos.

Ruda cuiva, o doamna respectabila purtatoare de palarie a reusit sa adoarma pe scaunele de la metrou. Intr-un tarziu s-a trezit. Iar cand s-a trezit si-a dat seama ca e lipsita de palarie. Pe jos nici urma de palarie. In dreapta ei, sedea turceste un aurolac purtand ceva ce parea a fi palaria ei. Se gandeste femeia ce sa faca... asa ca i-a nazarit ca ar fi o idee buna ca exact in momentul in care se deschid usile de la metrou sa-i insface palaria si tusti in metrou, astfel incat aurolacul sa nu aiba timp de reactie. Zis si facut. Aurolacul a inceput sa urle ca apucatul cand s-a trezit ca-i este furata palaria. Dar mult prea tarziu. Planul femeii functionase si usile s-au inchis la timp. Pe la Victoriei, ce crezi... Femeia isi gaseste palaria pentru care a fost in stare sa jecmaneasca un aurolac IN GLUGA!

This is a true story.