sâmbătă, ianuarie 03, 2009

To Ski or not to Ski

...well...this is the question.

Anul asta a inceput mai.... in forta decat as fi crezut (legat mai ales de rezolutiile alea... tineti minte, nu?). Cu impozitele am rezolvat inca de la sfarsitul 2008, cu tango am avansat in discutii iar azi ... am fost pana la Predeal cu
Gabrijela si Andreea, ne-am agatat de un monitor (eu si Gabrijela, ca Andreea le are de mic copil), si am zis sa vedem si noi cu ce se mananca. Dupa vreo 2-3 ore de derdelus (ca nu pot sa zic ca m-am dat pe bune), concluzia e ca mai vreau. Si o sa ma mai duc.

Si ca vorbeam despre anul asta... au trecut abia cateva ore din el si deja s-au intamplat multe. Petrecerea din Expirat, mai reusita decat as fi crezut ca se poate, un mic scandal domestic in "sanul" unul cuplu din gasca de la Revelion (deh, fiecare an nou cu show-ul lui...), o surpriza de proportii acasa (nu zicem ce, nu zicem cine), azi m-am trezit la 6.30 (sase si treizeci de minute) dimineata, eram in gara la 7.30, la 8.30 in tren, la 11 in predeal, la 12.30 pe schiuri. Wow. Fast stuff...going...on.

Good. Incepe bine.

3 comentarii:

o picătură spunea...

me happy for you.
ţine-o tot aşa şi cine ştie unde ajungi la sfârşitul lui 2009.

Sahara Penguin spunea...

m...la spital? :p

runbaby spunea...

bravo, fata, that's the spirit :)!