marți, noiembrie 13, 2007

Mare e gradina... si multi sar gardul



Ma gandesc ca poate va dixtrati si voi un pic. Ca eu deja am o zi mai buna... :D

De la Ciulnita la Constanta, via Bucuresti multe fiinte isi fac blog... Si daca totul este o conspiratie extraterestra cred ca o sa stau mai departe de ferestre. Daca este una mondiala... eu imi odihnesc valiza...

Problemele mele sunt mici copii, mai deosebitilor, mai. Plictisiti tare, nu? Mandro, Lorenada lu' mama, vezi ca dormi pe nasturii de la perna cand iei pauze de scris pe blog :)


Zen now, zen I say...

9 comentarii:

Anonim spunea...

ia te uite Dom'le astia de se iau de blogurile oamenilor.. ce vi se pare asa incredibil? La Discovery v-ati mai uitat in ultimul timp?

Sahara Penguin spunea...

huh?!

Lucico, tu esti? :)

Anonim spunea...

Nu inteleg de ce va bateti joc... Chiar sunt niste dovezi si argumente bune acolo.

Sahara Penguin spunea...

...aha...

runbaby spunea...

bai, nu te pune cu discovery channel, da? totul este dovedit si serviciile ne spioneaza as we speak!

Sahara Penguin spunea...

da, o sa ma cumintesc. Promit. Deja imi apar cerculete pe maini de rusine...

cretzu' spunea...

Tipa s-a uitat prae mult la Heroes...Poate ne picteaza si viitoru'...e de urmarit blogu' ei.

Anonim spunea...

Ce Heroes ba' nene... Sa vezi tu de nu o dam in "serpilieni" imediat... Raman si eu aproape.

Anonim spunea...

fata ... nu rata! mai nou citim despre "Atacul hamburgerilor" pe acelasi blog ... stai sa-mi scuip in piept