joi, noiembrie 22, 2007

....si liniste din nou....

4 comentarii:

Irina spunea...

imi pare rau pt prietenul vostru... Ai vazut filmul?

Sahara Penguin spunea...

Nu...

Madeinbukarest spunea...

Si mie imi pare rau ... Nu am tangenta cu lumea publicitatii, nu am auzit in viata mea despre el pana la blogul tau (si altele conexe), dar citind am senzatia ca m-a atins si pe mine cumva ... Ca totusi l-am cunoscut ... Suficient incat sa resimt pierderea, sa percep injustetea faptului ca acest om nu mai este, sa ma simt revoltata. Dumnezeu a innebunit for sure.

Totusi, prin ceea ce scrieti, prin modul in care voi vi-l amintiti, il faceti sa traiasca in continuare. Si va trai prin voi, prin toti aceia asupra carora si-a lasat amprenta intr-un fel sau in altul. So ... keep him alive!

Sahara Penguin spunea...

Da, ai foarte mare dreptate...

Spre diferenta de multi alti oameni pe care ii cunosc, el chiar a lasat mult de tot in urma... a lasat mult din el.