miercuri, noiembrie 21, 2007

Si asa o sa mi-l amintesc eu


..Am luat telefonul mobil....cel vechi, si am inceput sa caut. Sms-uri de la Pilu. Ma enerveaza ca nu fac decat sa intru in masa de oameni trazniti de vestea de ieri care acum, cand omul nu mai e, se agita sa ... faca ceva. Ceva ce oricum nu mai are nici o importanta. Dar reactionez ca toti ceilalti. Si cum Duda ma invitase sa solidarizez cu ea, mi-am luat inboxul yahoo si pe cel al mobilului la periat. Dupa ce am gasit mailul de inceput si cateva sms-uri, am cautat in continuare. Am gasit foi printate de mine din perioada "propaganda" cu comentariile lui Pilu pe ele. Cu pixul. More, more, I want more... erau mai multe, ce dumnezeu!! Doar nu le-am sters. Si nu... din pacate mai sunt doar cateva. Si da, Duda avea dreptate. Asa o sa mi-l amintesc eu.

A inceput asa (a se citi de jos in sus... ) :




> --- Moldovan Dan <
atelierele_harniciei@yahoo.com>
> wrote:
Resurection! Am avut o prezentare de terminat, doua
bucati nopti, si sunt out.
Ok, hai sa ne vedem vineri la amiaza, mai precis la
ora 14. sediul este vis a vis de stadionul Dinamo, pe
strada Stefan Greceanu nr.7. Stefan!
Ai sa poti sa ma ierti vreodata ca am intarziat cu
mielul?

--- Radulescu Andrada <
radulescuandrada@yahoo.com>
wrote:

> ...n-am primit o confirmare pentru maine la 12.Ce sa
> ami vorbim de adresa... :(((lasa,ca dau eu de
> voi...glumesc.
> Eu mai incerc o data: ce ziceti de maine?La o ora
> stabilita de voi? Doar sa ma anuntati azi, ca sa
> stiu.
> Am vagi probleme cu functiile telepatice si n-am
> avut
> timp sa-mi fac analizele. :)(sa nu mai zic ca mi s-a
> stricat si teleportorul si nu gasesc piese de
> schimb...).
> So?
> --- Moldovan Dan <atelierele_harniciei@yahoo.com>
> wrote:
> Esti jar.
> > Cand vii sa ne vedem la ochi? Stabileste o zi si-o
> > ora
> > si...te asteptam.

Si a continuat asa:


"Cred in tine"

"Imi place ca e shock. E astfel memorabil. Naturally beautiful. Baga mare, soro!"

"Undeva pe dimineata ne trebuie pescarushisme. Sunt sigur ca vom avea idei faine si le punem repede in layout, ca sa le trimitem. Eu am poze ok cu mizeriile alea de pasari".

"Esti o tipa faina. Nu inteleg de ce iti faci probleme. Am fost eu arici aiurea :) "

"Eu cred in tine, tu maine ai sa-mi spui ce vrei sa faci. Nu uita".

"Ti-am trimis un :) azi. Ca dovada ca am incredere in tine".

"Ti-am spus si repet: am incredere in ce poti. Restul depinde de tine"

"Calma. Treci printr-o pasa proasta. Se intampla. Dar nu ceda. Scrie! Scrie mult!"

"Si mai fa 3 super nebunesti!!! Ca bonus pentru mine."

"OK. Care-i beneficiul unic? Gama larga care poate satisface orice client. SUTE DE CASE IN UNA SINGURA. Mesajul pune in evidenta beneficiul. Nu tratam in cheie pesimista ci incercam sa INDUCEM (un copy induce) OPTIMISM, INCUNUNAREA GLORIOASA A ORICARUI PROIECT. TONUL POZITIV VA DA INCREDERE. DA, SFERA E LOCUL!"

"SANSE nu reprezinta exprimarea INCUNUNARII. E in cheie negativa. Un bolnav are sanse..."

"Cum traduci noi dam toate sansele? Ce inseamna asta pentru mistret?"

"Nu ai analizat deloc comportamentul oamenilor de afaceri...Executiile tale sunt inexpresive, ele incearca sa demonstreze ideea".

"Pe acelasi stil, cu atributul agreat, mai vreau 20 de idei. Omoara-ma. Pana poimaine dimineata. Merci."

"Crezi ca o astfel de executie te va determina sa intri in restaurant? Pune-te in pielea prospectului si reciteste ideea. Are o doza de naivitate dezarmanta. Prin executia asta pui in evidenta exact opusul. Si, repet, e extrem de naiv".

"Imi place conceptul. Ca ai tot intregul intr-un singur loc. Dar formularea puzzle deja e fumata rau. De vazut scriitoriceste".

"TU DECIZI e o directie ok dar superficial tratata. Iar paralela clasica. Trebuie sondate noi cai de exprimare ale lui "tu decizi". Sa nu fie la prima mana, sa nu fie simpliste ci simple".

"Comparatia e fortata si simplista. Gestul insa de a sapa este extrem, dar extrem de laudabil. "

"Fii sincera cu tine. Asta-i un aspect important al muncii noastre"

"Draguta interpretarea adliteram. Dar poate nu cu telefonul mobil ci cu alte lucruri predefinite si standardizate. Telefonul are trimitere puternica spre comunicare si e posibil sa-ti paraziteze mesajul. Intelegi?"

"Sunt sigur ca ai sa o rezolvi, pentru ca ai talent!"

"E super ok ca gandesti in fraze si ca este f clar tot ceea ce spui. Ai un sistem limpede de gandire, f ordonat. Asta nu poate decat sa ma bucure enorm. "

"Ce faci mititico? Tu ai facut campania "fii kul?"'


Si un mail pe care l-am gasit - il aveam printat. ATENTIE, CLIENT SERVICE!!! Asa arata un brief!!!!!

"Gata, am mancat sarmale din acelea cu gem in ele si ma pot aseza sa-ti scriu.
Afara ploua trist si se implineste maine anu' de cand mi-ai intors spatele, lasandu-ma prada deznadejdii. Unde esti tu acum? A cui viata luminezi cu ochii tai de sticla?

Ziarul National lanseaza pe 15 decembrie un NOU ziar, care, by the way, nu stim inca cum se cheama. Formatul este tabloid, adica dimensiunea lui Libertatea, adica jumate din dimensiunea lui National. Nu stim ce va contine. Nici eu nu stiu ce va contine. Stiri, stiri, stiri.

Doua ziare intr-unul singur!

Nu comunicam nimic de continut.

Este extrem, dar extrem de important ca cel de-al doilea ziar sa nu fie perceput ca sun SUPLIMENT al lui National. Este un ziar de sine statator. Ca sa intelegi, suntem in fata unui experiment. Se naste un nou ziar care se vrea independent dar care va sta for a while in marsupiul cangurului National. Cand va invata sa mearga, adica va castiga notorietate, se va vinde separat. 'nteles?

VO-ul spoturilor (sau superele, cum crezi tu) vor spune DE ACUM ...(ori sinonim de gasim unul mai puternic) si nu DIN 15 DECEMBRIE. Motivul? Simplu. Spotul va fi dat si in primavera. Vizand o perioada mai lunga de timp esti mereu actual. 'nteles?

Din punct de vedere strategic spoturile trebuie doar sa creeze buzz, fara sa divulge continutul. E un soi de teaser din acest punct de vedere.

Spot tv 15'' animatie - foarte curat, text foarte clar. Mesajul puternic CALL TO ACTION, E O LANSARE DE PRODUS!

Spot radio 15'' - tot ceea ce este animatie trebuie suplinit in audio.

Give it all!! Iti stau la dispozitie pentru alte lamuriri.

Pilu

P.S. luni avem prezentare, nu uita."


In final...
...Sunt un om norocos. Ma uit in jur, ma uit la juniorii din agentii si vad cum in marea lor majoritate trebuie sa se descurce. Cei perseverenti, cu multa vointa si ambitie, reusesc. Dar nu sta nimeni sa ii invete nimic. Eu am avut altceva... am avut o relatie love-hate cu un om care m-a invatat cam tot ce stiu in momentul asta. Cu mare parere de rau spun ca tot ce am invatat mai apoi a fost cum sa ma comport in asa fel incat sa nu fiu inghitita cu tot cu incaltari...

Of. In ultimul sms pe care mi l-a trimis mi-a propus sa ne vedem cumva saptamanile astea la un pahar de lapte. Apropo de noul bebe. Of. Of, ma Pilu, ma, acuma chiar ca trebuie sa fac ceva cu toate informatiile astea pe care le-ai plantat in ... creierul meu mic si prost.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ai facut un lucru deosebit. Am stat sa citesc fiecare cuvant. Poza de pe adpleyes.ro m-a facut sa inteleg ce a insemnat pentru multi Pilu. Pentru mine doar un coleg pentru cateva luni si un simbol pentru multi ani. Pentu toti insa un om deosebit. Pentru Pilu multa pace! Korosy I. Claudiu