sâmbătă, noiembrie 10, 2007

Redundant

Am din nou senzatia aia de om prost ca altfel nu are cum sa fie. Imi imbratisez un genunchi, stau si ma uit bleg inainte prin lentilele ochelarilor si meditez... Oare poate fi si alfel? Raspunsul apoteotic: nu. :)

Ati incercat vreodata sa va luptati cu somnul desi e destul de clar ca e cam cel mai bun lucru care vi se poate intampla la momentul respectiv? E - cam asta fac eu acum. Ma holbez cum cei doi sanitari din acvariu se bat pe un loc de pitit si ma lupt cu oboseala. Si firesc - ca orice om tampit - ma intreb cum au aparut cei doi amici in acvariu. Si imi amintesc - la fel de firesc - ziua in care au aparut, ziua aia care a facut parte din cele cateva in care am avut senzatia ca am si eu voie sa ma simt in regula. Deah- asa-s oamenii, isi aduc aminte numai porcarii...

Lasa-mi, toamna, pomii verzi, ca macar cu aia stiu care e treaba.

5 comentarii:

Anti spunea...

hehei, si pinguinul meditativ poarta ochelari:) clubul insomniacilor spune ca daca iti pui perechea de pantofi aia mov (adica suie), te uiti la sex and the city pentru a mia oara, fumezi a douazecea tigara pe ziua respectiva, mai asculti un simone white, pe care ti l-a trimis ex-ul ca ultima descoperire (de, la el merge si katie mehlua la favorites), s-ar putea sa te ia somnul

Anonim spunea...

neee, alcool & clubin'. pana cand? pana cand ti se inchid ochii si/sau te inteapa ficatu'

freo 4-5 ani de zile am avut oroare in a adormi in paturi mari si goale. ma satisfaceau nebanuit canapele chinuite sau paturi pe sfert alungite. evident, puterea de adaptare e fantastica.

Sahara Penguin spunea...

Pai le-am facut pe amandoua aseara... De aia eram si asa melancolica...

Cred ca era mai bine daca ramaneam acasa :)

E grav ca ajung la concluzii d-astea, nu?

Anonim spunea...

yep, grav. dar un grav din ala natural, intrinsec:)

ionut.m spunea...

E si ceva frumos in senzatia asta. Mie chiar imi place oboseala in noptile in care nu pot adormi, chiar si plictiseala. Stiu ca suna ciudat, dar asta e... Dupa o noapte de mers prin cluburi te asteapta o senzatie unica. cu tot cu piuit de urechi. Si asta imi place. Iar nu stiu de ce. Nu cred ca trebuie sa faci nimic in privinta asta, just enjoy! ;)