vineri, noiembrie 02, 2007

Vremea hibernarii


Am 4 zile de zacut. Imi imaginam altfel tranzitia asta intre 2 joburi... am zis - bai sa vezi ce ma betivenesc... sa vezi ce de ma mai petrec...

Da' de unde... As! Stau ca ursul in barlog la computer... Mai arunc un ochi si in arma dracului (vezi tv), pestii se dau unii-ntr-altii de foame ca nici alora n-am chef sa le dau de mancare...

Unde-or fi vremurile alea petrecarete, mama? Unde? Ce se intampla cu mine? Am imbatranit de la 26?? Refuz sa cred...

8 comentarii:

Anonim spunea...

baaaah! vezi ca de la 26 incepe:D
trebuia sa fi plecat pe undeva d'aiurea... Buc-ul fara cluburi pline si fara prieteni buni langa tine is not so fun (ca parca alt oras 'in habitas' o fi). Dar d'aia nu vreau sa ma pensionez de unul singur in Buc: singuratatea aici e mai apasatoare, ajea... in mijlocul "multumii".

Sahara Penguin spunea...

Nu ai fost foarte coerent. Am desprins urmatoarele idei principale(de fapt o idee si mai multe intrebari):
1) da, am imbatranit. E o varsta critica.

2) de ce sa fi plecat? cine? eu sau tu? Daca eu -unde? Singura? A - am uitat sa spun ca sunt falita.

3) de ce e Bucurestiul cu cluburile goale?

Anonim spunea...

tu sa fi plecat. dar cu buzunarele goale nu se pune.
pai sunt cam goale cluburile in timpul saptamanii (seara anterioara acestei scrieri fu week-day).
scuze de incoerente.

Sahara Penguin spunea...

Eh... nu ie chiar asea... ca am avut joi, vineri, sambata si duminica. Si in zilele astea e chiar plin prin cluburi in Bucuresti... Am prieteni si acum in cluburi, dar nu am chef :( asa ca staaaau aici singura si hibernez...

Lasa si tu un id de mess, ca discutam aiurea vorbe in comentarii:D si stai si modereaza, si stai si publica, si dai si dai si dai...

Nu ti-l public. Id-ul... care este...

Anonim spunea...

ai plecat de la cretina de petra?

bravo. unde?

Sahara Penguin spunea...

La Tempo.

Unknown spunea...

stay away from keffie.. i got bad vibes :D

si bafta cu caru' colega ;)

cretzu' spunea...

succese nebanuite!
iti urmaresc blogu' de vreo 3 luni, tot asa. Si ce-aveti ma cu varsta? Frate, am observat "frustrarea" asta la omaenii din buc...bai, ati capiat? Femeia e in floarea varstei la 30 de ani, e coapta, e tocmai buna, iar barbatu' la 40. So...?!