vineri, februarie 22, 2008

Am primit si eu leapsa cu cartile

Cea care te face sa pari mai savant... In momentul in care am aflat de ea (de leapsa)de la Winona, eram la birou si aveam langa mine "Oscar si tanti roz" - Eric-Emmanuel Schmitt. Problema e ca nu avea atatea pagini cate presupune leapsa. Asa ca am ajuns acasa. Ma intind in jur, si ce vad... "Hei, Whipple, incearca asta". Adica la birou aveam beletristica, iar aici...

Despre ce e vorba.

Regulile de aur si nisip:
Ia cartea care este cea mai aproape de tine.
Deschide-o la pagina 123.
Gaseste a 5-a propozitie/fraza.
Posteaza pe blog textul urmatoarelor 4 propozitii/fraze cu aceste instructiuni.
Nu îndrazni sa scotocesti prin rafturi dupa cartea aceea foarte deosebita sau “intelectuala”.
Da leapsa mai departe la alti 6 prieteni.

Ok. Pagina 123. Fraza 5, 6, 7 si 8.

"Este, de asemenea, foarte probabil ca sarcina ta intr-un ad comercial sa aiba un camp de actiune mai curat decat al unui ad pentru mass-market (cu adresabilitate in masa). Exista un ticalos care vine cu reteta: produsul celorlalti. Clientul va dori probabil sa nu te mai porti cu manusi. Ceea ce este amuzant".

Data mai departe la Luci-k, Albeenah, Made in Bucharest, Adina, Tanara Speranta si Radu cel amortit.

Daca ati mai primit leapsa asta nu dati cu rosii. Imi fac doar datoria.

Niciun comentariu: