duminică, iunie 22, 2008

That's why they call me Mr Ferenheit


Ce mai seara... am cunoscut pe domnul Digital in persoana... Am dansat si am urlat... Am vazut un baiat dragut (in sfarsit... dupa luni de zile... da, inca mai exista). O seara foarte interesanta. Incepand cu plecatul de acasa printre baietii din scara blocului care jucau barbut ca intotdeauna si sfarsind cu baiatul de pe scara de la expirat care s-a fascinat la vederea ochilor mei albastri ca cerul (of, ce merite are si alcoolul...) totul a fost dragut. E frumos sa simti ca traiesti.

Un chill mic la Baraka... un Expirat cu inceput timid si plictisit urmat de previzibila dixtractie. Cu Radu zicandu-mi "vrei sa stai in locul meu? Nu de alta,dar ca sa fii mai aproape de Adonis?". Cu Gabrijela intr-o stare de zile mari. Cu baiatul cu tricoul pe care scria "Drugs Never (on mondays)".

It's a wonderful world...

PS: Mi-as dori sa-mi pot aduna gandurile care-mi bantuie mintea in anumite momente, sa le bag intr-o sticla si sa scot dopul in zilele proaste. Ar fi atat de bine...



Queen - Don't Stop Me Now
Asculta mai multe audio Muzica »

Niciun comentariu: