vineri, octombrie 17, 2008

And yes, I do love myself

Open on petrecere. De la client. Lume mai mult sau mai putin cunoscuta. Eu - incercand sa-mi asasinez ura in diverse pahare. Detalii fine, chestie de D.O.P. In fine. Fade-in.

La toaleta - oglinda. Stop-cadru. Close-up. Moment in care imi dau seama ca de fapt ma plac foarte tare.

Time-lapse.

La iesirea din toaleta - doua domnisoare de plastic. Intrau. Una spune - "Fa, te-ai trezit, sau nu?". Cealalta - "In p..a mea, ca m-am trezit". Radeau. Am iesit repede.

Super: "O, da, ma iubesc!"

Packshot.

Fade out.

Un comentariu:

Anonim spunea...

De la Blondu citire..

Andrada esti tare fata daca imi permiti exprimarea, imi place blogul tau si il citesc cu interes sporit de fiecare data, ma relaxeza.
Am mai lasat unele comentarii.

Ce sa zic eu cred ca treci prin zona de transformari si nu e nimic rau in asta cu tontii o facem.

Imi vine sa rid in hohote de fiecare data cind citesc ceva haios, asta pentru ca scrii in felul tau.

Eu zic ca ar trebui intradevar sa te iubesti pentru ca esti speciala.

O seara placuta avind in vedere ca e w/e.