sâmbătă, octombrie 25, 2008

Maimuta si tehnologia


Adica eu si domeniul IT. Mereu am prins lucruri din zbor. Desi nu stiu multe despre mai nimic, stiu cate putin din fiecare. Asa si cu raza albastra. Blu-ray.


Ce am gasit pe net despre - un disc Blu-ray poate să conţină 25 GB pe fiecare strat, de peste 5 ori mai mult decât DVD-urile cu un strat care pot stoca doar 4,7 GB; iar discurile Blu-ray cu două straturi (50 GB) pot stoca de aproape 6 ori mai multe date decât un DVD cu dublu strat (8,5 GB). Mai mulţi fabricanţi au lansat pe piaţă discuri Blu-ray inscripţionabile şi reinscripţionabile cu un singur strat sau cu strat dublu. Aproximativ 9 ore de video HD (înaltă-definiţie) pot fi stocate pe un disc de 50 GB.


In acelasi timp, dau peste o imagine cu Dell Studio Hybrid 140G. Alta chestie foarte interesanta. E un desktop cat un buzunar, la care se poate atasa, printre altele, si un blu-ray player. Arata sf, spatiu minim, culoare frumoasa. E foarte ok pentru cine alege un laptop din considerente de economie de spatiu si atat. E un desktop care a rezolvat cea mai mare problema a desktop-ului - dimensiunea. Si mai e si frumusel rau...
Pentru cine e ecologist fie din ratiuni de inteligenta fie din ratiuni de trendiness, dell-ul asta e cool pentru ca are un procesor environment friendly. Culorile se pot schimba ca fetele telefoanelor...
I say... go for it.
Eu am terminat si cu etapa 10 a concursului PC News. Ne mai auzim...in alta pauza publicitara.

Niciun comentariu: