miercuri, octombrie 22, 2008

Hai, ca a fost buna

Am primit astazi un e-mail, de la o domnisoara suparata.

salut.o sa te intreb ceva despre xxxx cu care vorbesti,adica xxxxxx.tu stii ca xxxx cu care vorbesti are iubita de patru ani? ti-a zis asta?. multumesc ca ai citit mailul.

N-o sa dau aici nume, ca n-are rost. A fost amuzant. Sa va explic - xxxx cu care vorbesc eu este un pusti cu vreo 4-5 ani mai mic decat mine, care sta in Cluj. Prin iunie mi-a lasat un comentariu in care ma ruga frumos sa ii trimit pe mail o fotografie cu un poster Kafka, din Praga. I-am trimis-o, am mai schimbat cateva vorbe si apoi am vorbit putin pe messenger.

Mi-a povestit despre prietena lui, printre altele.

Anyways, partea amuzanta e alta. Ca imi dau seama cum e sa ai doar a side of the story. Si de cate ori mi-am facut eu filme prinzand din zbor franturi de informatie...

Chiar a fost amuzant pentru mine. E-mailul.

Later edit: apparently, nu era prietena, ci un prieten comun, care le vrea binele. Touching... NOT. :)) Mi se pare chiar si mai stupid... :D

2 comentarii:

runbaby spunea...

fata,satifierusine ca te dai pe messenger cu baieti care are prietena. nu stii ca astia nu au voie sa vorbeasca cu terte? deci chiar nu vrei sa intelegi? :P

P.S. Cand am inceput sa citesc, credeam ca-i vorba despre altceva :))

Sahara Penguin spunea...

Bai, pai asta a fost faza care m-a amuzat si pe mine. Cum pot parea lucrurile, si cat de clare iti pot parea... In fine. :)

A fost ca o caricatura a altei situatii. Ca orice caricatura, mi s-a parut amuzanta.

Interesant, oricum. :)