joi, octombrie 16, 2008

Thievery Corporation a fost la Bucuresti. 2008 cu iz de 1988.



[Thievery Corporation - Until The Morning]
Asculta mai multe audio Muzica »

Stateam pe scaunul plusat si ingramadit. Imputit chiar... Lumina era stinsa, trupa concerta, iar eu imi aminteam cand eram mica si vedeam la TV sala aia in toiul nush-carui-congres. Asta m-a facut chiar sa zambesc.

Imbecila decizie. Asta cu Sala Palatului. Am stat intepenita pe scaun pentru ca eram intr-o stare extrem de proasta. Eram furioasa pe mine ca nu pot sa ies din starea aia si mi-as fi dorit ca totul sa se fi petrecut intr-un alt cadru, care sa ma oblige sa imi ies din ale mele. 

In rest - de bine. Da, si eu m-am mirat ca sunt atatia oameni ok in Bucuresti. Multi cunoscuti, multe figuri stiute... Spectacolul a fost unul foarte ok, doar ca sala aia a castrat pe jumatate publicul. Public care s-a ridicat in cele din urma... spre final. Nu vorbim acum despre coloanele facute pe coridoare. Runbaby stie mai bine... Doar era undeva in stanga, agitandu-se si pentru mine :). 

Mi-a placut tipa din Argentina. Poate pentru ca ea a fost vocea din spectacol pentru "Until the the morning" - my personal fave.  Mi-a placut tinuta primei tipe, cu floarea-pampon-palarie in cap. Mi-a placut si basistul descult si high-looking. Si "fuck bush". 

A fost ok. Primul bis a fost lung. 4 piese. In sfarsit lumea dansa (pana si eu imi miscasem curu' si stateam sprijinita de scaun, in picioare). Al doilea bis - doar o piesa. Dar a existat. Lucru pe care nu l-am mai vazut de mult si pe care l-am apreciat.

Nu stiu ce o sa se aleaga de Koop si de Tricky. Mi se pare o blasfemie... Thievery Corporation sunt mai populari si e de inteles ca lumea a sarit peste scaune, plus si aerul comunist, in cele din urma. Nu stiu insa ce se va intampla cu ... the 2 other shows. Mi-as lua bilet doar din masochism, ca sa vad ce si cum, doar ca in acelasi timp cu Tricky va fi si Gotan Project pe care i-am ratat deja de fiecare data... Si nu stiu inca ce voi alege. 

Imi pare rau ca n-am reusit sa "get in the mood". Pacat. 

De aici, o poza cu trupa si vocalista de care va povesteam. 
LATER EDIT : Natalia Clavier se numeste ea. O gasiti pe Myspace, if interested.





Si my next favourite stuff - Lebanese Blonde, live la Bucuresti:

2 comentarii:

runbaby spunea...

o sa fie bine :)!

si la concertele ce urmeaza si pe alte planuri. you'll see!

Sahara Penguin spunea...

Sau, cum s-ar zice:

"I keep on fear, keep on loathing
Nothing brings it on I keep on falling
Decide what it is I can not find
It subsides what you make it
Never feel like you're gonna break, ye
It's gonna be alright alright
Sleep until the morning comes
The sun will warm your soul
Sleep until the morning comes for you
Til the morning it's alright
I can walk into the sunlight, into the day, into the day, to the day
I feel it falling, nothing comes to my mind
Bring it on in a different tide
I feel alright, alright
I feel strong, i feel rigid
It's nothing to do with the vision
Oh feels so right, so right
Sleep on tight, sleep on tight
Sleep until the sunlight
Sleep until sunlight
Sleep on tight
Sleep on tight
Sleep on tight
Sleep on tight, til the sunlight
Sleep on tight, til the sunlight burns you happy
Til the sunlight burns you happy, till the sunlight burns a happy hole in
Your heart,
In your heart
In your heart..."