luni, octombrie 06, 2008

Etapa 4 a venit, omu' negru n-a sosit...


Ce sa fie, ce sa fie... sa fie un laptop? E un laptop... Cred ca se creeaza o legatura din ce in ce mai puternica intre mine si brandul Asus. Am un Asus acasa (asta de pe care tastez acum), pe la munca lucrez pentru brandul ala rosu care era verde si care uneori mai da si laptopuri la pachet pentru ofertele de internet...Ehe... Ce sa va mai zic. Pentru etapa 3 mi s-a pus pata pe un laptop roz, si ala tot Asus, desi aveam o gramada de alternative. E magie, va zic eu. Cred ca e din cauza ca avem nume care incep cu aceeasi litera.

Buna dimineata, copii! Buna dimineata, tovarasa educatoare! Copii, stati, jos. Astazi vom discuta despre domnul Notebook ASUS X51RL-AP122. Tovarasa educatoare nu stie foarte multe despre calculatoare, dar se va preface ca stie. In plus, prind informatia din zbor, asa ca ne descurcam noi cumva.

Sa vedem... Bula, stii cum se cheama procesorul domnului Asus? Nu, darling, sigur ca nu stii. Esti un imbecil, ca si taica-tau. Hai ca-ti spun eu - se cheama Intel Core 2 Duo T5450. Cu aceasta ocazie, atrag atentia domnilor de la onestop.ro  (cei carora le fac eu reclama mascata astazi) ca au mancat o litera la numele procesorului.

Asa. Bula, azi ai nota 2.

Alinuta, draga, daca vrei sa-ti ia ma-ta leptoc din asta, noteaza ce scriu eu acum pe tabla, ca mi-e lene sa va tot zic frumos. Oricum nu intelegeti nimic.

Intel
Frecventa CPU [MHz]
1660
Diagonala
15.4 inch
Nume procesor
- Inte Core 2 Duo T5450
Cache [Kb]
- 1024
FSB
- 667 MHz
Capacitate hard disk [Gb]
- 160
Viteza hard disk(rpm)
- 5400
Interfata hard disk
- SATA
Memorie RAM [mb]
- 1024 (2x512)
Tip memorie
- DDR2 667Mhz
Tip Display
- WXGA TFT
Memorie Video
- 128 Mb
Tip memorie video
- shared
Chipset Video
- ATI Radeon Xpress 1100
Rezolutie optima
- 1280 x 800 pixeli
Audio
- Azalia compliant audio chip, with 3D effect & full duplex
Unitate optica
- DVD-Super Multi-DL
Conectivitate
- LAN: 10/100 Mbps
- WAN: 802.11 b/g
- Modem: 56 k
Porturi
- 1 x DC-in
- 1 x VGA
- 4 x USB 2.0
- 1 x LAN
- 1 x Modem
- 1 x Headphones
- 1 x Microphone
Baterie
- Li-Ion 6 cells
- 4400mAh
Cititor carduri
- 4 in 1 (SD/MMC/MS/MS Pro)
Dimensiuni
- 365 x 264 x 35.5 mm
Greutate
- 2.8 Kg
Sistem de operare
- Free DOS
Alte specificatii
- Norton Internet Security 2007
- Adobe Acrobat Reader 7.0
- NERO 7 Essentials
- Kensington lock: Da
- Parola Bios: Da
- Parola HDD: Da


Ati notat? Ca sterg tabla. Iete, dracia dracului, ca s-a sunat. Hai ca ati scapat si azi. Ne vedem in etapa 5, ca doar stiti ca pentru concursul pcnews imi strofoc eu creierii stresati de un weekend cel putin dubios.

LATER EDIT: Gresisem numele clientului. Greseala fatala. Dam nana... Si suntem mai atenti la DTP de acum incolo...

Hai ca platesc eu un tipar nou, cross my heart. :D

2 comentarii:

Anonim spunea...

cred ca suntem chit: noi am mancat o litera din numele procesorului, tu ai gresit numele magazinului. Noi am schimbat pe site. Tu?...

Sahara Penguin spunea...

MEA CULPA. Se repara.

Multumesc pt. atentionare :)

la naiba, nici daca o faceam intentionat nu cred ca imi iesea gafa asa mare.